انحراف به چپ پژوپارس، چهار نفر را کشت/ چهار تصادف شدید در روز اول سفرهای نوروزی

طی ٢٤ ساعت گذشته، ٤تصادف در جاده های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به کشته شدن ٤نفر شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت راهور، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت ١٨:٣٠ چهارشنبه در استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده، گفت: "انحراف به چپ سواری پژوپارس در محور کیلومتر ١٧٥ بزمان به مسجد ابوالفضل باعث تصادف این خودرو با یک دستگاه سواری پراید و کشته شدن ٤نفر شد." پس از برخورد هر دو خودرو دچار حریق شده اند.
سرهنگ نادر رحمانی همچنین درباره تصادفی که مجددا در استان سیستان و بلوچستان ساعت ٤:٣٠ صبح پنجشنبه اتفاق افتاده، توضیح داد: "واژگونی سواری پژو ٤٠٥ در محور کیلومتر ٥ کمربندی محمدان روی داده که متاسفانه ٢ نفر کشته و ٨ نفرمجروح به جای گذاشته است." علت این حادثه تخطی راننده از سرعت مطمئنه و خودروی مذکور حامل افاغنه غیرمجاز بوده است.
او همچنین توضیح داد: ساعت ٤:٣٠ پنجشنبه در شمال استان فارس همزمان تصادفی دیگر روی داد. تصادف بین رنوتندر٩٠ و کامیون بنز در محور کیلومتر ٢٥ اصفهان اتفاق افتاده که ٢ نفر کشته و ٣ نفر مجروح به جای گذاشته است. علت حادثه خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.
او از وقوع تصادف در بوشهر هم خبر داده و گفت: ساعت ٧ صبح پنجشنبه، راننده یک دستگاه سواری پراید به دلیل رعایت نکردن حق تقدم،با یک دستگاه تریلی البرز برخورد کرد و باعث کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٢ نفر دیگر شد. این حادثه در محور کیلومتر ٤٠ برازجان رخ داده است.

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: نقاشی

کد خبر: 741529

وب گردی

وب گردی