آغاز طرح نوروزی امداد و نجات هلال احمر بادرود نطنز

رئیس جمعیت هلال احمر بادرود نطنز گفت: طرح نوروزی امداد و نجات پایگاه بین شهری جمعیت هلال احمر بادرود فعالیت نوروزی خود را آغاز کرد.

یه گزارش ایسکانیوز، ،علی کفاشی اظهار داشت: طرح نوروزی امداد و نجات پایگاه بین شهری جمعیت هلال احمر بادرود از 25 اسفند آغاز شده است و تا 15 فروردین سال 96 ادامه خواهد داشت.
وی گفت: جمعیت هلال احمر بادرود این طرح را با به کارگیری 2 دستگاه آمبولانس و پیکاپ و کلیه تجهیزات درمانی، هیدرولیک و پنوماتیک و هم چنین حضور 25 نجات گر مرد به صورت شبانه روزی برگزار می کند.
وی تصریح کرد: این جمعیت در محل پایگاه واقع در محور ترانزیت تهران - بندرعباس در کیلومتر 60 کاشان به اردستان در جوار مسجد آقاعلی عباس (ع) ورودی شهر بادرود آماده ارائه خدمات امدادی رایگان به مسافران نوروزی، میهمانان و زائران امامزادگان آقاعلی عباس و سید محمد (ع) است.
رئیس جمعیت هلال احمر بادرود اضافه کرد: در مجاورت این پایگاه، یک اکیپ در قالب سازمان جوانان با شعار «نه به تصادفات» و با به کارگیری یک دستگاه خودرو سواری، استقرار دو دستگاه چادر و خیمه نماز و حضور 15 نفر از اعضای جوانان ، آماده ارائه خدمات راهنمایی و سلامت به مسافران و گردشگران هستند.
وی با بیان این که باید با همکاری نجات گران و سایر نهادهای همکار از قبیل اورژانس، آتش نشانی و پلیس سال خوش و بدون حادثه ای را برای میهمانان و مسافران رقم زد، گفت: شماره تلفن سراسری 112 ندای امداد و داخلی 03154348577 پایگاه بین شهری به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به نیازهای مسافران است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / منتشر کننده: نقاشی

کد خبر: 741530

وب گردی

وب گردی