مراسم تودیع و رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای سما اردبیل با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ، معاونین دانشگاه ، و روسای جدید و قدیم این آموزشکده در نمازخانه این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، رییس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس شورای نظارت سما اردبیل ضمن ضمن تقدیر از سالها زحمات رییس قبلی آموزشکده سما به بیان برخی ویژگیهای رییس جدید پرداخت.

علی شامل بیان کرد: سما جزءجدا ناپذیر دانشگاه آزاد اسلامی است و هرگونه پیشرفت یا پس رفت آن ،در فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی تاثیر خواهد گذاشت.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مدام فعالیتهای این مرکز را مورد بررسی قرار می دهد و قطعا هرگونه پشتیبانی لازم را از این مجموعه به عمل خواهد آورد.

محمد رحمن شکرگزار؛ معاون داشگاه آزاد اسلامی و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما اردبیل نیز ضمن عرض خیر مقدم طی سخنانی از زحمات ابراهیم افضلی فرد ،که سالها در کنار یکدیگر بودند، تشکر کرده و برخی از فعالیتهای مهم ایشان را تشریح کرد.

ابراهیم افضلی فرد نیز به تشریح اقدامات خود طی 26 سال حضور در مجموعه سما و 11 سال ریاست آموزشکده پرداخت و در خصوص تجربیات خود در این چند سال سخن گفت.

وی اظهار کرد: به لطف خداوند متعال در دوران ریاست خود بیشتر به عنوان یک پدر در کنار کارکنان بودند و نه یک رئیس.

وی با بیان اینکه جهت اعتلای فرهنگی و دینی آموزشکده همه تلاش خود را انجام داده است، از برپایی نماز جماعت در تمام روزهای کاری خود در آموزشکده به عنوان یک افتخار یاد کرد.

در این مراسم رییس جدید آموزشکده سما اردبیل از اینکه مجموعه ای صمیمانه را تحویل گرفته است، ابراز خرسندی کرد.

اردشیر آرش از رییس قبلی این آموزشکده بابت انجام فعالیتهای مهمی که اشاره شد تشکر و قدردانی کرد.

وی به لزوم برخی تغییرات مدیریتی و سازماندهی مجدد برخی از فعالیتها اشاره کرد و گفت: تنها با همکاری کارکنان و پشتیبانی دانشگاه می توان پیشرفت کرد و برخی کارهای نیمه تمام را به اتمام رساند.

پایان بخش این مراسم که در یک فضای صمیمانه و پر احساس برگزار شد، اهداء لوح تقدیر و هدایا از سوی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین کارکنان آموزشکده به ابراهیم افضلی فرد و اعطای حکم ریاست اردشیر آرش بود.

خبرنگار: علی انوار متشرکننده:نقاشی

کد: 801

کد خبر: 741568

وب گردی

وب گردی