حکیمی پور: یکپارچگی در بین اصلاح طلبان یک امر استراتژیک است

دبیر کل حزب اراده ملت با بیان این که رقابت انتخاباتی هرچه پرشور تر باشد بهتر است، گفت: انتظار داریم که انتخاباتی پرشور و رقابتی را شاهد باشیم. یکپارچگی در بین اصلاح طلبان یک امر استراتژیک است.

به گزارش ایسکانیوز،"احمد حکیمی پور" فعال سیاسی اصلاح طلب و دبیر کل حزب اراده ملت درباره رقیب اصلی روحانی در انتخابات آینده اظهار داشت: باید مشخص شود کاندید اصلی اصولگرایان چه کسی است اما در مجموع از رقابت استقبال می کنیم.


وی افزود: رقابت انتخاباتی هرچه پرشور تر باشد بهتر است. انتظار داریم که انتخاباتی پرشور و رقابتی را شاهد باشیم. یکپارچگی در بین اصلاح طلبان یک امر استراتژیک است.


دبیر کل حزب اراده ملت درباره میزان رأی حسن روحانی در انتخابات گفت: فکر می کنم به هر حال بستگی به شرایط انتخابات دارد اما ما تلاش می‌کنیم رأی آقای روحانی بیشتر شود.

حکیمی پور درباره نقاط ضعف و قوت دولت گفت: هر دولتی نقاط ضعف و قوتی دارد اما آقای روحانی در مجموع کارنامه خوبی داشته است. در بخش اقتصاد و اشتغال موانعی وجود دارد و در مقایسه با گذشته کار شده اما نسبت به شرایط مطلوب عقب هستیم؛ وضعیت نسبت به دولت قبل بهتر شده ولی کاستی هایی وجود دارد.


وی درباره سیاست داخلی دولت یازدهم در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان داشت: در سیاست داخلی موانعی وجود دارد؛ در صورت پیروزی آقای روحانی باید تمرکز خود را به سیاست داخلی معطوف و اهداف سیاست داخلی را پیگیری کند.

تنظیم کننده: فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 741752

وب گردی

وب گردی