معرفی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کرمانشاه با حضور سرهنگ خیلدار

با حضور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، معاونین و مسئولین ستادی اداره کل و رؤسای واحدها و فرماندهان یگان های شهرستان های تابعه مراسم تجلیل و معارفه فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان در سالن جلسات اداره کل محیط زیست کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه، طی مراسمی و با حضور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از زحمات آقای بهادر چراغی تجلیل و فردین الفتی به مدت 3 سال بعنوان فرمانده جدید یگان حفاظت محیط زیست استان منصوب شد.

در این مراسم غلامحسین کاظمی در حضور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست سازمان گزارشی در خصوص مناطق تحت مدیریت استان و محیطبانان بیان نمود. کاظمی از زحمات شبانه روزی آقای چراغی طی 6 سال اخیر خدمت صادقانه در سمت فرمانده یگان تجلیل و برای ایشان در ادامه خدمت آرزوی توفیق روز افزون نمود.

سرهنگ حمیدرضا خیلدار فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در این مراسم ضمن تجلیل از خدمات صادقانه بهادر چراغی وی را از فرماندهان نمونه کشور برشمرد. خیلدار در ادامه یادآوری مسائلی در خصوص محیطبانان و وظایف آنان و همچنین گزارشی از انعقاد تصویب تفاهم نامه تأمین تجهیزات یگان حفاظت با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راستای توانمندسازی یگان و محیطبانان برای صیانت از مناطق و زیستمندان به حاضرین ارائه کرد که بخشی از آن تحقق یافته و یا در دست بررسی است.

در ادامه فردین الفتی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان پیشنهاداتی را پیرامون مشکلات محیط بانان و وضعیت معیشتی آنان بیان کرد. در پایان پرسش هایی از سوی رؤسای واحدهای شهرستان ها مطرح و سرهنگ خیلدار نیز پاسخ گفتند.

دریافت کننده:زهرا پورعادل/انتشاردهنده:حسین نقاشی

700/703

کد خبر: 741768

وب گردی

وب گردی