هیات مدیره انجمن منتقدان خانه تئاتر انتخاب شد

هیأت مدیره جدید انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر انتخاب شد.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، مجمع عمومی و انتخابات انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر عصر چهارشنبه 25 اسفند در تالار اجتماعات خانه تئاتر با حضور اعضای وابسته و پیوسته این انجمن برگزار شد.

در این مجمع پس از ارائه گزارش هیأت مدیره پیشین به اعضا و برپایی مراسم یادبود عضو فقید این انجمن ـ محمدرضا رستمی ـ که در نیمه سال 95 به دیار باقی شتافت، انتخابات هیأت مدیره و بازرس جدید انجمن در حضور مهدی قلعه ـ بازرس خانه تئاتر ـ برگزار شد.

بر همین اساس، از میان نامزدها، به ترتیب: محمدرسول صادقی با 33 رای، ساسان پیروز با 24 رای، جواد اعرابی و امین عظیمی با 19 رای، عباس غفاری با 18 رای به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و اعظم کیان‌افراز با 16 رای و سید محسن حسن‌زاده با 14 رای به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت مدیره به مدت دو سال انتخاب شدند. همچنین سامی صالحی‌ثابت با 25 رای به عنوان بازرس اصلی و حمیدرضا قنبری با 6 رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

گفتنی است انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر در سال 95، دارای 56 عضو وابسته و پیوسته بود که از این میان 34 تن به صورت حضوری و یا وکالتی در مجمع عمومی پایان سال این انجمن شرکت کردند.

دریافت و انتشار: رضایی

٥٠١

کد خبر: 741788

وب گردی

وب گردی