اوباماکر در حال پایان

معاون رئیس جمهور آمریکا گفت: کابوس طرح بیمه باراک اوباما در حال پایان یافتن است.

به گزارش ایسکانیوز؛ مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: کابوس طرح بیمه اوباما در حال پایان یافتن است. وی طی اظهاراتی در شهر جکسون ویل در ایالت فلوریدا گفت: از زمانی که رئیس جمهور به مقام ریاست جمهوری رسیده است اقدامات زیادی در رابطه با کاهش مالیات ها انجام داده است.

این موضوع سبب اشتغال افرینی قابل توجهی می شود.من و رئیس جمهور ترامپ بیست و چهار ساعته تلاش خواهیم کرد که آمریکا به شکوه و عظمت خود بار دیگر بازگردد. حالا زمان آن رسیده است که به موضوع بیمه خدمات درمانی در آمریکا توجه کنیم و آمریکا را به عظمت پیشین آن بار دیگر بازگردانیم.

وی افزود: من در اینجا از حمایت و رای مردم فلوریدا که سبب شد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود تشکر می کنم. رئیس جمهور از من خواست که من به اینجا بیایم. رئیس جمهور ترامپ قصد دارد که بهترین دوست مشاغل تجاری کوچک در آمریکا باشد.

مشاغل تجاری کوچک معمولا در شهر های کوچک وجود دارند.من از زمانی که چهارده سال بیشتر نداشتم در جایگاه سوخت پدرم کار می کردم. رئیس جمهور هم در همچنین خانواده ای بزرگ شده است.

ما به خوبی می دانیم که تجارت در کشور ما قربانیان زیادی می دهد.مهمتر از همه ما می دانیم که مشاغل تجاری کوچک می توانند آمریکا را بار دیگر به عظمت و قدرت خود برسانند و رئیس جمهور ترامپ به دنبال این است که این موضوع تضمین شود.او تلاش کرده است که از مشاغل موجود و کارگران در آمریکا با پایان دادن به موضوع مهاجرت غیر قانونی برای همیشه، حمایت کند.

پنس گفت: او همچنین با از سرگیری ساخت خط لوله انتقال نفت کی استون هزاران فرصت شغلی را برای آمریکایی ها ایجا کرد.اقدامات رئیس جمهور ترامپ سبب خوش بینی بخش تجاری و افزایش سرمایه گذاری در آمریکا شده است.

در سراسر کشور شرکت ها تلاش می کنند که در آمریکا اشتغال آفرینی کنند. اقتصاد آمریکا در ماه گذشته دویست و سی و پنج هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرد.ما می توانیم با کنگره برای کاهش مالیات ها تلاش کنیم.

ما همچنین تلاش خواهیم کرد که بهترین جاده ها، پلها، فرودگاهها را برای کشورمان بسازیم. معاون رئیس جمهور آمریکا گفت: رئیس جمهور ترامپ اولویت خاصی برای امنیت کشور قائل است.

رئیس جمهوری ترامپ هر روز به اقدامات خود برای محافظت از کشورمان و زندگی مردم به منظور جلوگیری از حملات تروریسم اسلام گرای افراطی ادامه خواهد داد.رئیس جمهور ترامپ در این راستا از مردان و زنانی که در بخش انتظامی کشور فعالیت می کنند حمایت می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دریافت کننده: مجتبی اسماعیلی

کد خبر: 741867

وب گردی

وب گردی