دبیر کل جمعیت هلال احمر:  جوانان هلال احمر در تمامی صحنه ها حضور مقتدرانه دارند

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: جوانان هلال احمر در تمامی صحنه ها حضور مقتدرانه دارند و در سخت ترین شرایط با حضور مقتدرانه وداوطلبانه به کمک هموطنان می شتابند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، مصطفی محمدیون که به همراه رییس سازمان جوانان هلال احمر برای بازدیدهای دوره‌ای از پایگاه‌های نوروزی هلال احمر به آذربایجان غربی سفر کرده است، در حاشیه بازدید از پایگاه‌ سلماس با تبریک آغاز سال نو و تقدیر از تلاش های جوانان وامدادگران، اظهار داشت: جوانان باشور و نشاط هلال احمر همیشه و درتمامی صحنه های فرهنگی واجتماعی حضور دارند و با بیشترین استفاده از کمترین امکانات در سخت ترین شرایط با حضور مقتدرانه وداوطلبانه خود به کمک هموطنان عزیزمان می شتابند.

مصطفی محمدیون با تاکید بر لزوم حفظ آمادگی و خدمت همه جانبه به هموطنان و مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: نیروی های امدادی همواره باید از آمادگی کامل برای کمک به همنوعان در هر شرایطی برخوردار باشند.

به گزارش ایسنا؛ دبیرکل هلال احمر کشور در جریان این بازدید در کمپین نه به تصافات جاده ای سلماس هم عضو شد و همچنین برای بازسازی پایگاه امداد ونجات جاده ای قوشچی قول مساعد داد.

وی هم چنین پس از ارزیابی شرایط و وضعیت این پایگاه امدادی و آگاه شدن از مشکلات آن، اعلام آمادگی کرد به منظور رفع نواقص و بازسازی، مبلغ 60 میلیون تومان به این پایگاه اختصاص یابد.

محمدیون همچنین از ساختمان در حال احداث ستاد جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، پایگاه امدادونجات بین شهری در کمربندی سلماس، تیم واکنش سریع هلال احمر آذربایجان غربی مستقر در نوشین شهر، پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در ورودی سلماس از تبریز، خوی، ارومیه و پست ایمنی و سلامت در محل مقبره شمس تبریزی در خوی بازدید کرد.

دریافت کننده و انتشار دهنده:نیوشا یعقوبی

701701

کد خبر: 741919

وب گردی

وب گردی