اولویت‌های ناجا در سال 96 / استقرار 553 پاسگاه موقت پلیس در محلات تهران

فرمانده نیروی انتظامی، مبارزه با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر، جمع‌آوری معتادان متجاهر، برخورد با سارقان مسلح و خشن و نیز ارتقاء آموزش را از اولویت‌های اصلی پلیس در سال 96اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، سردار حسین اشتری صبح امروز در حاشیه برگزاری رزمایش نوروزی پلیس پایتخت که در میدان آزادی برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زهرا (س) و عید نوروز، اظهار کرد: رزمایش نوروزی پلیس پایتخت هر ساله در راستای ارتقای آمادگی و توان پلیس پایتخت برای ایام نوروز برگزار می‌شود تا در این تعطیلات که اکثر شهروندان تهرانی به مسافرت رفتند و شاهد خلوت شدن پایتخت هستیم ، امنیت بیشتری را در این شهر شاهد باشیم.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اکثر پرسنل پلیس پایتخت به علاوه تعدادی از نیروهای کمکی ستاد ناجا در طول ایام نوروز در شهر تهران حضور خواهند داشت تا امنیت بیشتری در طول این تعطیلات بر شهر حاکم باشد.

فرمانده ناجا از استقرار 553 پاسگاه های موقت پلیس در قالب چادر و کانکس در محلات تهران خبرداد و گفت: همچنین در تعطیلات نوروز، گشت های خودرویی، موتوری و پیاده در کلیه محلات شهر فعال خواهند بود.

سردار اشتری با اشاره به سفرهای نوروزی شهروندان و نیز مسافر پذیر بودن شهرهای کشور، گفت: پلیس در ایام نوروز در آمادگی کامل به سر می برد تا شهروندان و مسافران در امنیت کامل باشند.

وی درباره سوانح جاده ای روزهای اخیر و نیز اقدامات پلیس برای کاهش تلفات نوروزی، گفت: نقاط حادثه خیز جاده های کشور از سوی همکارانم در پلیس راهور احصاء شده که خوشبختانه مشکل تعدادی از آنها از سوی مسئولان امر برطرف شده است.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته خوشبختانه میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای این ایام نسبت به سنوات گذشته کمتر شده و پیش‌بینی می‌شود با رعایت قانون از سوی رانندگان و نیز توجه به توصیه‌های پلیس، نوروز امسال کمترین حوادث ترافیکی را شاهد باشیم.

فرمانده ناجا به بازدیدهای خود از استان‌های جنوبی و غربی کشور و نیز سفر کاروان های راهیان نور اشاره کرد و گفت: سالانه شش میلیون مسافر در قالب کاروان‌های راهیان نور به پنج استان هدف سفر می‌کنند که در نوروز نیز حدود یک میلیون نفر از مسافران وارد این استان‌ها می‌شوند؛ همکارانم در حوزه ترافیکی و انتظامی آمادگی کاملی دارند تا کمترین تلفات ترافیکی و مشکلات امنیتی را در این استان‌ها شاهد باشیم و طی دو سال اخیر هیچ مورد خاص و نگران‌کننده‌ای به ما گزارش نشده است.

سردار اشتری در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای برای پلیس پایتخت در سال 95 می‌توان در نظر گرفت، گفت: پاسخ اصلی این سوال را مردم باید بدهند، سال 95 سال پرکاری برای کشور و خصوصا شهر تهران بود که می توان به حوادثی نظیر پلاسکو نیز اشاره کرد؛ الحمدلله شاهد مدیریت قابل قبول فرماندهان پلیس تهران بودیم و من نمره خوبی به فرمانده پایتخت و مجموعه این پلیس می‌دهم.،

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده ناجا، مبارزه با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر، جمع‌آوری معتادان متجاهر، برخورد با سارقان مسلح و خشن و نیز ارتقاء آموزش را از اولویت‌های اصلی پلیس در سال 96 اعلام کرد.

دریافت کننده و انتشار دهنده:نیوشا یعقوبی

701701

کد خبر: 741920

وب گردی

وب گردی