دکتر حسین‌زاده لطفی: سامانه جامع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سال آینده راه‌اندازی می‌شود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد در این سامانه همه نرم‎افزارهای مورد نیاز حوزه‎های مختلف اعم از آموزشی، پژوهشی و... دیده می‎شود که باعث گسسته نبودن نرم‎افزارها خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «برای سال 96 برنامه‎هایی را برای اجرا در دستور کار قرار داده‎ایم که بخشی از آن، ترمیم اعضای هیأت علمی از نظر تعداد و نیز هرم آن است. از طرفی فراخوان سال 95 درباره جذب هیأت علمی، فعال است. بنابراین بر اساس برنامه‎ای که از قبل پیش‎بینی کرده‌ایم این مجموعه به اعضای هیأت علمی تمام وقت اضافه می‎شوند.»

او ادامه داد: «یکی دیگر از برنامه‎های مهم دانشگاه آزاد اسلامی در سال ، سامانه جامع آموزشی است که به همراه سایر حوزه‎های مرتبط با کمک اداره کل فناوری اطلاعات، طراحی و اجرا خواهد شد.»

حسین‎زاده لطفی در این باره توضیح داد: «در این سامانه همه نرم‎افزارهای مورد نیاز حوزه‎های مختلف اعم از آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، آزمون و... دیده می‎شود که باعث گسسته نبودن نرم‎افزارها خواهد شد.»

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: «توسعه رشته‎های مورد نیاز برای جامعه به ویژه در مقاطع کاردانی و کارشناسی است چرا که دانشجو از این طریق می‎تواند بعد از فارغ‎التحصیلی از دانشگاه مهارت کارآفرینی پیدا کند. بنابراین امیدواریم با توسعه این رشته‌ها و با ایجاد برنامه‎های درسی جدید بتوانیم کمکی خوبی در حوزه آموزش داشته باشیم.»

منبع: آنا

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 741938

وب گردی

وب گردی