پلیس هامبورگ با خرید ۹۰۰ دستگاه لومیا نام ویندوزفون را زنده نگه می‌دارد!

مدت‌زمانی می‌شد که برند لومیای مجهز به ویندوز فون، در کنجی آرام‌گرفته بود. 18 ماه از معرفی آخرین‌مدل گوشی لومیا می‌گذشت و قدرتمندترین گوشی‌های ویندوزی نیز توسط HP و نه مایکروسافت تولید می‌شد.

به گزارش ایسکانیوز، اما حالا، بسیاری از نیروهای دولتی پلیس برای کاهش زمان تلف‌شده بر کاغذبازی‌های اداری، به لومیا و ویندوز 10 موبایل روی آورده‌اند تا تمامی کارهای اداری خود را از خیابان گرفته تا خود دفترها، به کمک پلتفرم یکپارچه ویندوز انجام دهند. هرچه زمان کمتری برای کارهای اداری صرف شود، پلیس زمان بیشتری برای رسیدگی به کارهای دیگر خود دارد.

در همین راستا، بخش پلیس هامبورگ آلمان به‌تازگی 900 دستگاه لومیا به قیمت 100000 یورو برای نیروهای خود خریداری کرده است که برابر با 107500 دلار آمریکا است. با استفاده از پلتفرم یکپارچه ویندوز (UWP) پلیس‌ها می‌توانند بهینه‌تر عمل کنند، چراکه گزارش‌ها را به‌صورت دیجیتالی و از طریق گوشی خود به پایگاه داده مرکزی وارد می‌کنند. گزارش‌شده که HP در حال تولید نسخه ارزان‌قیمت‌تری از Elite x3 است که انجام کارهای این‌چنین به‌صورت هم‌زمان را هدف گرفته است.

ویندوز 10 موبایل برای نیروهای پلیس فوق‌العاده است. بزرگ‌ترین مشکلی که کاربران عادی با آن داشتند کمبود اپلیکیشن بود، اما این امر ابداً برای یک پلیس مشکل محسوب نمی‌شود. به‌احتمال‌زیاد یک پلیس نیازی به نصب برنامه‌های پیام‌رسان یا شبکه‌های اجتماعی که برای اندروید و آی‌اواس موجود است ندارد و از دستگاه خود برای کارهای جدی‌تر و یا مرتبط با کار استفاده می‌کند.

منبع: فارنت

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 741980

وب گردی

وب گردی