موصل در آستانه آزادی کامل

فرماندهی عملیات مشترک اعلام کرد گروه تروریستی داعش در قسمت غربی شهر موصل از همه محورها در محاصره قرار گرفته است

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، نیروهای مشترک عراقی، حلقه محاصره را بر گروه تکفیری - صهیونیستی داعش در غرب موصل تنگ تر کرده اند.

به گزارش شبکه تلویزیونی العراقیه، با توجه به اینکه نیروهای مشترک عراقی توانسته اند شهرکها و محله های جدیدی را در غرب موصل آزاد کنند حلقه محاصره گروه تروریستی داعش در غرب موصل تنگ تر شده است.

علی الاحمد خبرنگار شبکه تلویزیونی العراقیه گفت: یگانهای نظامی ارتش عراق و نیروهای مشترک حلقه محاصره خود را بر تروریستهای باقیمانده از گروه تکفیری داعش در غرب موصل تنگ تر و مساحتهای گسترده ای از مناطق این شهر را آزاد کردند.

در حالی که نیروهای امنیتی در عملیاتی غافلگیرانه مناطق چهارشنبه بازار ، ایستگاه دانه های گیاهی ، بازار و پایانه باب الطوب را در محله قدیمی موصل آزاد کردند؛ مناره الحدباء و مسجد النوری که از آنجا خلافت دروغین گروه تروریستی داعش اعلام شد؛ در تیررس نیروهای امنیتی قرار گرفته است.

نیروهای عراقی در فاصله ششصد متری این مناره و مسجد قرار دارند.

همچنین نیروهای امنیتی عراق توانستند مناطق جدیدی را در مرکز شهر موصل بطور کامل آزاد کنند.

این مناطق که شامل راس الکور و الشفاء و الخاتونیه است پس از به هلاکت رساندن چهل تروریست و انهدام چندین دستگاه خودروی بمب گذاری شده آنان آزاد شد.

نیروهای امنیتی پس از آزادسازی این مناطق گذرگاههای امنی را برای غیرنظامیان این مناطق بازگشایی کردند.

همزمان عملیات یورش به بقایای تروریست ها در پایگاههای داعش و مناطقی که در آنها مستقر شده اند صورت گرفت .

فرماندهی عملیات مشترک اعلام کرد گروه تروریستی داعش در قسمت غربی شهر موصل از همه محورها در محاصره قرار گرفته است همچنین تروریستها و مراکز فرماندهی آنان نیز هدف قرار داده می شود. همکاری اهالی موصل با نیروهای امنیتی و در اختیار دادن اطلاعات لازم به آنها منجر به دستگیری شمار زیادی از تروریستها شده است بنابراین شهر موصل در آستانه آزادسازی کامل قرار دارد.

خبرنگار: شایان دنیادیده/ منتشرکننده: حسین نقاشی

کد خبر: 742054

وب گردی

وب گردی