تبریک نوروزی صادقی به سیاسیون و مسوولان

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، در متن پیام نوروزی محمود صادقی آمده است:


«به نام خدا
حلول سال نو آکنده از عطر ولادت دخت نبی اکرم (صلی الله علیه و آله) حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را به هم‌میهنان عزیز تبریک می‌گویم.

امیدوارم در سال نو، پس از ترمیم نابسامانی‌های ناشی از سوء مدیریت‌های گذشته و رفع تنگناهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه، شاهد شتاب گرفتن آهنگ رشد و توسعه کشور در عرصه های مختلف و کاهش مشکلات معیشتی مردم باشیم.

بی‌تردید رشد و توسعه کشور مستلزم تقویت همبستگی و تفاهم ملی و فرهنگ کار گروهی، مدیریت و تخصیص بهینه‌ی منابع، نظم و قانون‌مداری و پرهیز از تداخل وظایف، انضباط، سلامت و شفافیت مالی، مسؤولیت‌پذیری و پاسخگویی همه‌ی مسؤولان نظام جمهوری اسلامی از یک سو و مشارکت فعال آحاد مردم در امور کشور از سوی دیگر است.

در اردیبهشت ماه امسال، به لطف خدای بزرگ و همت مسؤلان کشور باردیگر عرصه رقابت برای نامزدهای انتخاباتی جهت کسب کرسی‌های شوراهای شهر و روستا و سکانداری قوه مجریه فراهم خواهد شد؛ از احزاب و گروه‌های سیاسی و اجتماعی انتظار می‌رود در معرفی و حمایت از نامزدها به شاخص‌هایی چون سلامت اخلاقی و مالی و تخصص‌های مرتبط توجه بیشتری بنمایند و برای تحول و پویایی در مدیریت شهری به جوانان و برای تلطیف و سلامت فضا و منظر شهر و روستا به زنان کارآمد و شایسته اولویت دهند.

از متولیان محترم امور اجرایی و نظارتی انتخابات و قوای مختلف کشوری و لشگری و نیز رسانه های همگانی، بویژه صداوسیما، انتظار می‌رود با رعایت قوانین و مقررات موضوعه و نصب‌العین قراردادن سیاست‌های کلی انتخاباتی ابلاغی مقام معظم رهبری و پرهیز از هرگونه مداخله و جانب‌داری له یا علیه نامزدها زمینه را برای برگزاری انتخاباتی سالم، عادلانه و رقابتی فراهم سازند.

به امید آنکه از رهگذر این دو انتخابات مسیر تکامل و رشد مادی و معنوی کشور در چهارسال پیش رو هموارتر گردد.

محمود صادقی
نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی»

خبرنگار:علی درخشان/ تایید کننده:نقاشی

کد خبر: 742065

وب گردی

وب گردی