همه دستگاه‌ها برای  مقابله با تصرفات و تخریب احتمالی اراضی در تعطیلات نوروزآماده اند

رئیس کل دادگستری استان فارس از اعلام آمادگی همه دستگاه‌های عضو جهت مقابله با تصرفات و تخریب احتمالی اراضی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و یه نقل از میزان علی القاصی رئیس کل دادگستری استان فارس از اعلام آمادگی همه دستگاه‌های عضو جهت مقابله با تصرفات و تخریب احتمالی اراضی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

وی گفت: حوزه‌های نظارتی در دستگاه‌های متولی امر زمین با بهره گیری از ظرفیت‌های تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها می توانند از تصرفات و تخریبات احتمالی جلوگیری و بدون اخذ دستور قضایی نسبت به رفع تصرف اقدام کنند .

این مقام قضایی در استان فارس اضافه کرد:علاوه بر صدور دستورات قضایی لازم در جهت برخورد با متصرفان اراضی ملی و دولتی لیست کشیک‌های حوزه های قضایی جهت هماهنگی اعلام شده و دستگاه قضائی آمادگی دارد در هر ساعت از شبانه روز در راستای رفع تصرف از اراضی دستورات فوری صادر کند .

وی در پایان از مردم خواست ضمن احترام به قوانین و مقررات، حفظ و حراست از اراضی ملی و زیست بوم های استان در ایام نوروز را مورد توجه قرار دهند و در صورت مشاهده تحرکاتی از سوی متصرفان به مراجع ذی صلاح قضایی و انتظامی و یا نهاد های متولی امر زمین در استان اطلاع دهند.

دریافت کننده و انتشار دهنده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 742073

وب گردی

وب گردی