پیام تبریک معاون دانشجویی وزیر بهداشت به مناسبت آغاز سال نو

دکتر محمدرضا فراهانی، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی، آغاز سال نو شمسی را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، در متن پیام معاون وزیر بهداشت آمده است:

«ای نو بهار خندان از لامکان رسیدی * چیزی بیار مانی از یار ما چه دیدی

خندان و تازه رویی سرسبز و مشک بویی * همرنگ یار مایی یا رنگ از او خریدی

در سال ۱۳۹۵ همچون سال‌های گذشته در این دولت تلاش‌های جهادگونه‌ای در جهت افزایش مشارکت دانشگاهیان در فعالیت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی انجام شد و استقبال دانشگاهیان خصوصا دانشجویان نیز بی‌نظیر بود؛ همچنین تلاش کردیم فضای اندیشه‌ورزی و آزاداندیشی، نشاط و امید بهبود یابد.

امروز به اذعان بسیاری از فعالان و نخبگان فرهنگی، اتمسفر فرهنگی دانشگاه‌ها به نسبت سال‌های قبل از وزیدن «نسیم تدبیر و امید» متحول شده و مسیر کنشگری نخبگان در این عرصه هموارتر گردیده است. هرچند وضعیت موجود با ایدآل‌های ما در این عرصه فاصله دارد، با امید و توکل بر «محول القلوب و ابصار» بر عهد و پیمانمان با جامعه دانشگاهی استوار مانده و تلاش خواهیم کرد نهال نوپای خردورزی و آزاداندیشی، بارور شود.

حسن ختام سال ۹۵ میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) است؛ اینجانب ضمن تبریک و شادباش سال جدید به دانشگاهیان فرهیخته خصوصاً دانشجویان عزیز و همکاران پر تلاشم در وزارت بهداشت، امیدوارم روح و جانمان همواره آکنده از عطر فاطمی بوده و عیدی را نظاره‌گر شویم که فرزند زهرای مرضیه از پرده برون آید و عالم همیشه بهار شود.»

منبع: پایگاه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت

کد خبر: 742075

وب گردی

وب گردی