مجتمع تجاری، ورزشی، درمانی و توریستی در دانشگاه آزاد اسلامی داراب ایجاد می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب از راه‌اندازی مجتمع تجاری، ورزشی درمانی و توریستی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، علی‌اصغر ایرج‌پور درباره فعالیت‌ها و برنامه‌های واحد داراب در سال 96 اظهار کرد: فعالیت‌های دانش‌بنیان، پیگیری راه‌اندازی مجتمع تجاری، ورزشی درمانی و توریستی با توجه به موقعیت خوب دانشگاه که در بهترین نقطه شهر قرار دارد، پیگیری رفع موانع حقوقی زمین 100 هکتاری دانشگاه که در منطقه بهادران قرار دارد و استفاده از آن در زمینه درآمدزایی، راه‌اندازی گلخانه، توسعه رشته‌های پیراپزشکی و محوطه‌سازی و زیباسازی از جمله برنامه‌های آتی این واحد دانشگاهی است.

وی مهمترین فعالیت‌های انجام شده در سال 95 را تصویب 12 رشته کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و ثبت نهایی رشته پرستاری در واحد داراب عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب درباره پروژه‌های ناتمام این واحد گفت:‌ساخت مسجد و راه‌اندازی گلخانه از جمله پروژه‌هایی است که در سال 96 انجام خواهد شد.

وی در زمینه کاهش هزینه، ایجاد درآمدزایی و کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان در دانشگاه ‌آزاد اسلامی واحد داراب از اجاره باغ و سالن ورزشی دانشگاه و آموزش‌های کوتاه مدت خبر داد.

این مسئول بیان کرد:‌ شهرستان داراب دارای پتانسیل‌های توریستی با بزرگترین دیوار مدور گلی جهان است و مناطق گردشگری فراوان از جمله چشمه گلابی، خرتنگ، نقش رستم، مسجد سنگی تنگ رغز و.....است که می‌توان از این پتانسیل برای ایجاد درآمدزایی و کاهش هزینه در دانشگاه استفاده کرد.

ایرج‌پور لغو رشته پرستاری را از تلخ ترین وقایع سال 95 نام برد و گفت: لغو رشته پرستاری در سال 95 تلخ بود اما با پیگیری مسئولان دانشگاه و شهرستان مجددا ثبت و راه‌اندازی و به خاطره‌ای شیرین بدل شد.

200/202

منبع: آنا

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 742118

وب گردی

وب گردی