تمام  واحد های دانشگاهی استان فارس  آمادگی لازم  را برای  پذیرایی گردشگران  دارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز گفت:استان فارس از اقبال خوبی در حوزه گردشگری برخوردار است ، به همین منظور در حوزه گردشگری توانسته ایم شرایطی را فراهم کنیم تا بخش عمده ای از گردشگرانی که به استان فارس سفر می کنند بتوانند از فضاها و امکانات رفاهی واحد های دانشگاهی استفاده کنند. 

دکتر حمزه سارویی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه گردشگری گفت: با توجه به تاکید ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت عمرانی در راستای استفاده کردن از فضاها و امکاناتی که در واحد های دانشگاهی وجود دارد استان فارس از پتانسیل بسیار مناسبی در حوزه گردشگری برخوردار است.

وی ادامه داد: در این راستا استان فارس از اقبال خوبی در حوزه گردشگری برخوردار است ، به همین منظور در حوزه گردشگری توانسته ایم شرایطی را فراهم کنیم تا بخش عمده ای از گردشگرانی که به استان فارس سفر می کنند بتوانند از فضاها و امکانات رفاهی واحد های دانشگاهی استفاده کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز گفت: در تعطیلات نوروزی نیز با توجه به استقبال خوبی که از شهرهای مختلف کشور وجود دارد، تمامی واحد های دانشگاهی ما در این زمینه آمادگی لازم را دارند تا پذیرای گردشگران باشند همچنین در اندیشه ایجاد مکان های گردشگری هستیم تا گردشگران داخلی و خارجی بتوانند به صورت دائمی از این فضاها در واحد های مختلف استفاده کنند چرا که در واحد های شیراز، مرودشت و... فضاهای بسیار خوبی وجود دارد که در تمام طول سال می توانددر اختیار گردشگران قرار گیرد.

وی با اشاره به طرح شناسایی مفاخر فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به سیاست های معاونت فرهنگی ، دانشجویی که طرح شناسایی مفاخر ادبی و فرهنگی از جمله اولویت های سیاست های این حوزه محسوب می شوند در شهرشیراز مراسم بزرگداشت حافظ با مشارکت سازمان مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار کردیم که با استقبال خوبی مواجه شد.

دکتر سارویی تاکید کرد:همچنین می توان به برگزاری مراسم بزرگداشت خواجوی کرمانی اشاره کرد که در سال 96 برگزار خواهد شد برگزاری این همایش ها و بزرگداشت ها هم از لحاظ علمی هم از لحاظ فرهنگی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

خبرنگار:نیوشا یعقوبی/انتشار دهنده: زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 742300

وب گردی

وب گردی