مسابقه فیلم و عکس مستند بشر دوستی در نوروزبرگزار می شود

معاون دانشجویی و جوانان هلال احمر از برگزاری جشنواره سراسری فیلم و عکس مستند بشر دوستی در نوروز خبر داد و گفت: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر مسعود آسیما، در ارتباط با برگزاری جشنواره سراسری فیلم و عکس مستند بشر دوستی در نوروز، گفت: برای شرکت در این جشنواره، افراد می توانند تا ۲۰ فروردین آثار خود را از طریق سایت WWW.SaFaresalem.ir یا تلگرام @safarsalem_bot یا به ادرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: از موضوعات این جشنواره فرهنگ و سبک صحیح رانندگی، رعایت حقوق همنوعان و احترام به قوانین رانندگی و ظرافت ها و مهارتهای رانندگی ایمن همچنین اخلاق و رفتار حسنه در حوادث رانندگی است.

معاون دانشجویی و جوانان هلال احمر ادامه داد: نکات و ملاحظات ایمنی خودرو در سفر، فرهنگسازی. عوامل موثر در پیشگیری و کاهش تصادفات رانندگی و آثار آن از قبیل کمربند ایمنی، تلفن همراه، هوشیاری سبقت و سرعت مجاز. از دیگر موضوعات این جشنواره است.

آسیما گفت: جلوه های بشردوستی، نوع دوستی و نیکوکاری در سفر، صلح و دوستی و تفاهم و پیشگیری از خشونت، فرهنگ احترام به میراث فرهنگی؛ استفاده بهینه از منابع طبیعی و حفاظت از محیط زیست، رعایت حقوق و رفتار بشردوستانه با حیوانات؛ رویدادهای موثر طرح سحاب و آیین و مناسبت های بشردوستانه نوروزی از دیگر موضوعات این جشنواره است.

وی گفت: تعداد آثار قابل پذیرش در هر بخش حداکثر ۱۰ عکس و ۳ فیلم ۳ دقیقه ای است که جوایز برگزیدگان جشنواره لوح افتخار، یادمان جشنواره و ۵ میلیون ریال کمک هزینه سفر زیارتی و سیاحتی است.

دریافت کننده و اتشار دهنده: زهره حاجیان

700700

کد خبر: 742327

وب گردی

وب گردی