وضعیت آب و هوای کشور در سه روز آینده/پیش بینی وقوع گرد و خاک در خوزستان/جدول

وضعیت آب و هوای کشور از امروز پنجشنبه تا روز یکشنبه ششم فروردین ماه پیش بینی شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان،وضعیت هوای طی روزهای آینده به شرح زیر پیش بینی شده است:

پنجشنبه 1396/01/03بارش باران و برف در کردستان، همدان ، زنجان و در نیمه جنوبی استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل؛ بارش باران و در ارتفاعات برف در لرستان ، چهارمحال و بختیاری ، کهگیلویه و بویر احمد، قزوین، البرز، تهران، سمنان، گیلان و مازندان؛ بارش باران گاهی با رعد و برق در قم؛ بارش باران گاهی با رعدوبرق همراه با آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در ایلام ، کرمانشاه، خوزستان، فارس و بوشهر مشاهده می شود.

جمعه 1396/01/04 با بارش باران و برف در کردستان، همدان، مرکزی، گلستان ، خراسان شمالی ، خراسان رضوی؛ بارش باران و در ارتفاعات برف در لرستان، سمنان، مازندران، بارش باران گاهی با رعد و برق همراه با آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در هرمزگان، فارس ، بوشهر، جنوب و غرب کرمان، برخی مناطق اصفهان پیش بینی می شود.

شنبه 1396/01/05: بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، کرمان، هرمزگان؛ بارش باران و برف در اردبیل،کردستان، زنجان، همدان، مرکزی، بارش باران و در ارتفاعات برف در لرستان، گیلان ، مازندران؛ بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف در استان های البرز، قزوین، تهران، سمنان، خراسان رضوی؛ بارش باران گاهی با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در ایلام ، شمال و شرق خوزستان، خراسان جنوبی، کرمانشاه.


یکشنبه 1396/01/06: بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در شمال و غرب کرمان، نیمه جنوبی فارس، خراسان جنوبی؛ بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد در خراسان شمالی و خراسان رضوی.


شایان ذکر است از امشب تا ظهر فردا بدلیل وزش باد شدید در خوزستان و جنوب شرق عراق رخداد گرد و خاک در خوزستان دور از انتظار نیست.

انتظار می رود که بارش برف در جاده های کوهستانی شمال غرب، دامنه های البرز و دامنه های زاگرس مرکزی موجب لغزندگی و اختلال در تردد جاده ها و گردنه های کوهستانی شود. با توجه به پیش بینی شرایط جوی فوق، توصیه می شود جهت جلوگیری از بروز خسارتهای احتمالی، تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

دریافت کننده و انتشار کننده: زهره حاجیان

700700

کد خبر: 742392

وب گردی

وب گردی