دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۳ فقره زورگیری در شرق استان تهران

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۳ فقره زورگیری و دستگیری یک نفر در این خصوص توسط پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ هادی ثمـــره جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع چندین فقره زورگیری در سطح شهر ورامین و سرقت اموالی از قبیل گوشی تلفن همراه و وجه نقد از شهروندان ، شناسایی سارق یا سارقان و کشف اموال مسروقه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شرق استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه و با اظهارات شاکیان مشخص شد دو نفر ناشناس با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال شهروندان کرده و به سرعت با یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری می شدند.

سرهنگ ثمره بیان داشت: با اقدامات گسترده اطلاعاتی و اجرای طرح های محسوس و غیر محسوس سرانجام هویت یکی از متهمان مشخص و با هماهنگی مقام قضایی وی در مخفیگاهش در ورامین غافلگیر و دستگیر و مقادیری مواد مخدر از وی کشف شد.

این مقام انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: متهم که پس از دستگیری در بازجویی های اولیه منکر هر گونه ارتکاب جرم بود پس از مشاهده اسناد و مدارک موجود چاره ای جز اعتراف نداشته و سرانجام به ۱۳ فقره زورگیری به همراه همدستش اعتراف کرد.

سرهنگ ثمره با بیان این که متهمان دارای چندین فقره سابقه کیفری در خصوص زورگیری بوده اند اظهار داشت: متهم دستگیر شده پس از بازسازی صحنه سرقت و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده و تلاش ها در راستای دستگیری همدست وی نیز همچنان ادامه دارد.

دریافت کننده و انتشار دهنده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 742400

وب گردی

وب گردی