تعیین مهلت مجدد ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

متقاضیان پذیرش در رشته‌محل‌های آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه‎های زیرمجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌توانند از 26 فروردین مجددا در این آزمون ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایسکانیوز، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی‌ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی از 1 اسفند 95 آغاز شد و تا 15 همین ماه ادامه داشت. مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، مهلت مجددی را برای ثبت‌نام در این آزمون تعیین کرده است و به این ترتیب متقاضیان می‌توانند از 26 تا 28 فروردین امسال مجددا در این آزمون ثبت‌نام کنند.

همچنین کسانی که قبلا ثبت‌نام خود را در این آزمون نهایی کرده‌اند، می‌توانند در مهلت تعیین شده به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت مراجعه و اطلاعات ثبت‌نامی خود را ویرایش کنند.

همه متقاضیان پذیرش در این آزمون از جمله متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‎نام باید در این تاریخ به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه کنند.

ضوابط آزمون وزارت بهداشت در همه مراحل پذیرش دانشجو در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی هم اجرا می‌شود و پس از پذیرش همه ضوابط تحصیلی (از جمله هزینه دوره تحصیل) تابع قوانین دانشگاه آزاد اسلامی است.

آزمون کارشناسی‌ارشد علوم پزشکی، 22 و 23 تیر 96 در دو نوبت صبح و عصر برگزار و نتایج نهایی، 8 مرداد سال آینده اعلام می‎شود. داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت‌نام، رشته‌ها و دانشگاه‌های پذیرنده می‌توانند به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون را مطالعه کنند.

منبع: آنا

کد خبر: 742425

وب گردی

وب گردی