دو فیلم کمدی، صدرنشین جدول فروش اکران نوروزی

دو فیلم کمدی"خوب، بد، جلف" و "گشت٢" در صدر جدول فروش اکران نوروزی قرار دارند.

به گزارش ایسکانیوز، فیلم سینمایی" خوب، بد، جلف" به کارگردانی پیمان قاسم خانی با فروشی بیش از ٦ میلیارد تومان در صدر جدول فروش اکران نوروزی قرار دارد. این فیلم تا کنون ٦,٤٢٥,٨٧٤,٠٠٠ تومان فروخته است.

داستان این فیلم بعد از شهرت پژمان جمشیدی روایت می شود. جایی که تهیه کننده ای با بازی ویشکا آسایش قصد دارد کارگردانی یک فیلم پلیسی را به مانی حقیقی بسپارد و اصرار دارد از پژمان جمشیدی و سام درخشانی در فیلم استفاده کند. همین موضوع باعث می شود این دو نفر درگیر اتفاقاتی غیر منتظره، خارج از فیلم و سینما شوند.

در " خوب، بد، جلف"، حمید فرخ نژاد، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ویشکا آسایش، مانی حقیقی و مجید مظفری به ایفای نقش می پردازند.

پس از از "خوب، بد، جلف"، فیلم "گشت٢" قرار دارد، این فیلم به کارگردانی سعید سهیلی است و پس از ساخته پیمان قاسم خانی دومین فیلم میلیاردی سال ٩٦ تا کنون است.

فروش "گشت٢" به ٢ میلیارد تومان رسیده است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می‌روند. عطا دراین مدت درکما بوده و به تازگی به‌هوش آمده و به زندگی عادی بازگشته. این سه رفیق دوباره باهم همراه شده، در پی کاری شرافتمندانه می‌گردند. اما پس از تلاشهای بسیار،ناچار می‌شوند دوباره ....»

در این فیلم، حمید فرخ نژاد، ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی نقش های اصلی را بر عهده دارند.

در رده سوم جدول پر فروش های اکران نوروزی اما " ماجرای نیمروز" به کارگردانی محمدحسین مهدویان قرار دارد، این فیلم که موفق ترین اثر سی و پنجمین جشنواه فیلم فجر بود، در اکران نتوانسته تا کنون موفقیت چشم گیری به دست آورد و فروش گیشه این فیلم هنوز به یک میلیارد نرسیده است و فروشی حدود ٦٠٠ میلیون تومام دارد.

در خلاصه داستان " ماجرای نیمروز" آمده است: در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟

هادی حجازی فر، جواد عزتی، مهدی پاکدل، مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر و لیندا کیانی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

٥٠١٥٠١

کد خبر: 742557

وب گردی

وب گردی