پس لرزه های باخت هلند به بلغارستان؛سرمربی اخراج شد

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند بدنبال شکست این تیم مقابل بلغارستان در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و تقویت احتمال ناکامی این تیم در صعود به مرحله نهایی جام جهانی فوتبال،از سمت خود برکنار شد.

به گزارش ایسکانیوز،از تارنمای خبری ساکرنت، فدراسیون فوتبال هلند بعد از 20 ماه حضور دنی بلیند بر روی نیمکت تیم و هدایت 18 مسابقه روز یکشنبه پس از باخت ناباورانه مقابل بلغارستان، او را برکنار کرد.
بلیند قبل از اخراج ،خود اذعان کرده بود که صعود نارنجی پوشان به جام جهانی روسیه یک چالش خواهد بود.
هلند روز شنبه در پنجمین دیدار خود در رقابت های مقدماتی جام جهانی در گروه ای با نتیجه دو بر صفر مغلوب بلغارستان شد و با این نتیجه به رده چهارم گروه سقوط کرد. هلند شش امتیاز با فرانسه صدرنشین گروه و سه امتیاز با سوئد تیم دو گروه فاصله دارد.
دنی بلیند ژوییه 2015 جانشین گاس هیدینک شد، ولی نتوانست این تیم را به جام ملتهای اروپا (یورو 2016) ببرد.
شروع ناامید کننده هلند در رقابت های مقدماتی جام جهانی شامل باخت خانگی برابر فرانسه و شکست مقابل بلغارستان در خارج از خانه امکان حضور این تیم را در جام جهانی 2018 با چالش جدی روبرو کرده است. هلند در جام جهانی 2014 مقام سوم جهان را کسب کرد.
بلیند روز یکشنبه در نشستی که با مسئولان فدراسیون هلند داشت، از برکناری خود مطلع شد.
فرد گریم سرمربی تیم زیر 21 سال هلند در دیدار دوستانه مقابل ایتالیا بر روی نیمکت تیم ملی بزرگسالان هلند می نشیند. این دیدار دوستانه فردا سه شنبه در آمستردام برگزار می شود. فدراسیون هلند به دنبال یک سرمربی جدید برای تیم است.
به گفته ژان پل دکوساکس مدیر فوتبال فدراسیون هیچ راهی جز برکناری بلیند برای آنها باقی نمانده بود.
وی گفت: نتایج تیم ناامید کننده بوده است و اکنون صعود به جام جهانی روسیه دشوار شده است.
بلیند نیز از چنین پایان غم انگیزی برای دوران مسئولیت سرمربیگری خود ابراز تاسف کرد.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:

604

کد خبر: 742916

وب گردی

وب گردی