انهدام مواضع تروریست ها در دیرالزور، حماه و دمشق

یگان های ارتش سوریه از انهدام مواضع و تجمعات و ده ها دستگاه خودروی تروریست های گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش و جبهه النصره در دیرالزور و مناطق حماه و دمشق خبر دادند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری سوریه، یگان های ارتش سوریه از انهدام مواضع و تجمعات و ده ها دستگاه خودروی تروریست های گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش و جبهه النصره در دیرالزور و مناطق حماه و دمشق خبر دادند.

یک منبع نظامی اعلام کرد نیروهای ارتش سوریه طی عملیاتی با حمله به محورهای تحرک تروریست های داعش در اطراف فرودگاه و مناطق المقابر و جنوب غربی دیرالزور شماری از تروریست ها را به هلاکت رساندند و دو دستگاه خودروی زرهی آنان را منهدم کردند.
همچنین نیروی هوایی ارتش سوریه طی 24 ساعات گذشته با حمله به مواضع و تحرکات تروریست های داعش در مناطق المقابر، سریه جنید، اطراف فرودگاه، شرکت برق و روستای الجفره شماری از آنان را کشته و تعدادی دیگر را زخمی و بسیاری از مواضع و تجهیزات نظامی آنان را منهدم کردند.
نیروهای هوایی سوریه تجمعات و مواضع داعش را نیز در اطراف فرودگاه و منطقه الرشدیه و المکبات هدف قرار دادند و شماری را کشته و زخمی کردند و بیش از 10 تروریست داعش را نیز در تل اشیهب شمالی و منطقه آبارد الدیاسه در شرق سویدا به هلاکت رساندند.
همچنین یک منبع نظامی اعلام کرد توپخانه ارتش سوریه یکی از مواضع تروریست های داعش را در منطقه بئر القصب در جنوب شرقی دمشق هدف قرار داد که به هلاکت شماری تروریست و انهدام تجهیزات آنان منجر شد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
خبرنگار: شایان دنیادیده/منتشرکننده:
کد خبر: 742924

وب گردی

وب گردی