اعزام بیش از ۷۰ تیم بسیج پزشکی به حاشیه شهر مشهد

مسئول امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: در سال ۹۵ بیش از ۷۰ تیم بهداشتی درمانی به نواحی حاشیه شهر مشهد اعزام شدند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر شاهین محمدصادقی،گفت: همواره بسیج جامعه پزشکی به دنبال محرومیت‌زدایی بهداشتی و درمانی از مناطق محروم بوده است که در سال ۹۵ اقدامات خوبی با همکاری پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و کادر درمانی در سطح استان انجام شد.
وی با اشاره به حضور ۱۰ کانون فعال بسیج جامعه پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد، افزود: یکی از اقدامات قابل‌توجه بسیج جامعه پزشکی در سال ۹۵، برپایی بیمارستان صحرایی در روستای محروم «سنگر» از توابع شهرستان سرخس بود.
مسئول امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی تصریح کرد: در این بیمارستان صحرایی به ۷ هزار نفر خدمات تخصصی و عمومی از جمله ارائه عینک رایگان، انجام آزمایش‌ها، فیزیوتراپی، رادیولوژی و سونوگرافی ارایه شد.
صادقی محرومیت‌زدایی بهداشتی درمانی در حاشیه شهر و ارائه خدمت به زائران پیاده را از دیگر فعالیت‌های مهم بسیج جامعه پزشکی در سال ۹۵ خواند و بیان کرد: در ارائه خدمت به زائران پیاده امام رضا(ع) و اباعبدالله(ع) پیراپزشکان دوشادوش پزشکان و پرستاران همکاری بسیار خوبی در تمام زمینه‌ها، مخصوصاً در بحث فیزیوتراپی داشتند.

دریافت کننده:زهرا پورعادل

703

کد خبر: 743182

وب گردی

وب گردی