توزیع 300 هزار اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی در بین گردشگران نوروزی اردبیل

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل از توزیع 300 هزار نسخه بروشور، نقشه و کتابچه در 33 کیوسک و مرکز اطلاع رسانی استان در بین گردشگران و میهمانان نوروز 96 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، کریم حاجی زاده با حضور در محل ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: 300 هزار نسخه بروشور و نقشه استان با همکاری تعدادی از دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان از جمله جمعیت هلال احمر، شهرداری، جوامع و انجمن های صنفی تأسیسات گردشگری استان، بخش خصوصی و دبیرخانه ستاد چاپ و در 33 کیوسک و مرکز اطلاع رسانی در میان گردشگران نوروزی توزیع شد.

وی با اشاره به چاپ و توزیع 114 هزار بروشور و نقشه گردشگری استان اردبیل در بین گردشگران، اظهار داشت: از این تعداد، ٥١ هزار نسخه مربوط به نقشه گردشگری استان و شهرستان، 51 هزار نسخه مربوط به بروشور گردشگری استان و شهرستان، پنج هزار نسخه مربوط به بروشور اطلاعات موزه ای استان، پنج هزار نسخه مربوط به برشور توصیه های یگان حفاظت و دو هزار نسخه مربوط به بروشور اقامه نماز می شود.

این مقام مسئول نصب دو هزار مترمربع بنر در میادین ورودی شهرها با مشارکت دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان را یادآور شد و افزود: از این تعداد 68 بنر شامل نقشه و اطلاعات جاذبه های گردشگری استان و شهرستان ها و تبریک سال نو و چهار بنر مربوط به اقامه نماز توسط این اداره کل چاپ و نصب شده است.

حاجی زاده با تأکید بر اینکه آثار تاریخی استان بر اساس ثبت ملی و جاذبه های طبیعی نیز بر اساس آمادگی از لحاظ زیرساخت های گردشگری اولویت بندی شده و بر روی بروشورهای گردشگری استان و شهرستان ها چاپ شده اند، یادآور شد: همچنین٥١ هزار نسخه مربوط به نقشه گردشگری استان و شهرستان شامل 21 نقشه استانی، شهرستانی و مراکز شهرستان و درج قریب به یک هزار و 200 مختصات جغرافیایی تمامی جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری و خدماتی چون تأسیسات اقامتی و گردشگری و امکانات رفاهی در قالب google map و google earth با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی چاپ و در بین گردشگران نوروزی توزیع شده است.

گفتنی است؛ گردشگران برای اطلاع از جاذبه های تاریخی و گردشگری، تأسیسات اقامتی و طرح شکایات خود می توانند با سامانه کشوری 09629تماس بگیرند.

خبرنگار: علی انوار

منتشرکننده: امین محمودی نیا

کد: 801

کد خبر: 743375

وب گردی

وب گردی