افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی  با حضور وزیر بهداشت

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بخش سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی بندر انزلی با هزینه 30 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسکانیوز، سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر پنجشنبه در آئین افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی بندر انزلی گفت: سی تی اسکن این مرکز درمانی، قدیمی و مستهلک شده بود و دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس (پیشرفته) آن در فضایی با 185 متر مربع مساحت راه اندازی شد و زمینه اشتغال شش نفر را فراهم کرده است.

وی افزود: برای خدمت رسانی به مردم، از هر ظرفیت و فرصتی استفاده می کنیم و بخش آی سی یو این مرکز درمانی نیز بعد از تعطیلات نوروزی راه اندازی خواهد شد.
قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: بیمارستان 80 تختخوابی درحال احداث انزلی نیز 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و یک هزار و 500 مترمربع فضای درمانی خواهد داشت و کمک می کنیم تا پایان سال جاری، بخش اعظم ساختمان آن به پایان برسد.
در جریان سفر یک روزه رئیس جمهوری به گیلان، طرح های عمرانی، زیربنایی، بهداشتی، درمانی، مخابراتی، بندری، صنعتی و کشاورزی با 25 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح شد. با بهره برداری از این طرح ها برای بیش از سه هزار و 600 نفر اشتغال ایجاد شده و هزاران اشتغال غیرمستقیم نیز خواهد داشت. از مجموع مبلغ سرمایه گذاری، بیش از 16 هزار میلیارد ریال مربوط به بخش خصوصی است.
به گرارش ایرنا، بندرانزلی در 40کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی

کد خبر: 743535

وب گردی

وب گردی