هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر و نبرد پرسپولیس و استقلال با جنوبی‌ها

حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با جدال تیم‌های سرخابی با تیم‌های خوزستانی و همچنین دربی تبریز پیگیری می‌شود

به گزارش ایسکانیوز، هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ فردا (شنبه) با 4 بازی حساس به پایان خواهد رسید تا در پایان این هفته راحت‌تر بشود حدس زد که در نهایت چه تیمی قهرمان خواهد شد. جدال مدعیان در شرایطی فردا ادامه پیدا می‌کند که آنها اولین بازی خود را در سال جدید و گذراندن تعطیلات پشت‌سر خواهند گذاشت. در زیر نگاهی به بازی‌های روز شنبه داریم.

صنعت نفت آبادان- پرسپولیس

برزیل لیگ در حالی فردا میزبان صدرنشین لیگ است که از داشتن تماشاگرانش در این بازی محروم است و آبادانی‌ها هنوز امیدوارند که کمیته انضباطی در آخرین لحظه محرومیت آنها را ببخشد. اوضاع تیم فیروز کریمی چندان مساعد نیست و آنها همچنان در نتیجه‌گیری با فراز‌ونشب زیادی مواجه هستند.

در بازی رفت دو تیم، پرسپولیس به سختی توانست با یک گل تیم آبادانی را شکست دهد اما در بازی فردا شرایط کاملا متفاوت است. از این جهت که نفتی‌ها برای فرار از خطر سقوط نباید در خانه امتیاز از دست دهند و طبیعی است که مقابل پرسپولیس بازی تهاجمی ارائه دهد. در آن‌سو شاگردان برانکو نیز برای اینکه قهرمانی خود را زودتر مسجل کرده و فقط روی بازی‌های لیگ قهرمانان تمرکز کنند به دنبال 3 امتیاز این بازی هستند. در این شرایط انتظار یک بازی زیبا را از دو تیم داریم هرچند جذابیت این مسابقه در نبود تماشاگران تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

سپاهان - سایپا

حسین فرکی در شرایطی با تیمش راهی اصفهان شده که باز هم زلاتکو کرانچار سرمربی این تیم است. دو مربی که با وجود کسب جام در سپاهان از سرمربیگری این تیم برکنار شدند و در این بین مربی کروات مجدد به نیمکت این تیم برگشته تا مسئولان باشگاه سپاهان به نوعی نشان دهند برکناری کرانچار در مقطع قبلی از این باشگاه تصمیمی اشتباه بوده است. سپاهان با سرمربی جدیدش برای ادامه لیگ فقط می‌تواند امیدوار به این باشد که با کسب مقام چهارمی لیگ سهمیه آسیا را بگیرد. سایپا هم هنوز از خطر سقوط فرار نکرده و از این‌رو برای کسب امتیاز به مصاف سپاهان خواهد رفت.

تراکتورسازی - گسترش فولاد

دربی تبریز این بار با هیجان بیشتری نسبت به دیدار رفت برگزار خواهد شد و شاید این بار فراز کمالوند خیلی دوست نداشته باشد تراکتورسازی برنده این بازی باشد! شاگردان قلعه‌نویی زودتر از آنچه تصور می‌شد فاصله‌شان با پرسپولیس به 10 امتیاز رسید و همین مسئله باعث شد طرفداران این تیم کمترین امید را برای قهرمانی در لیگ داشته باشند. چه بسا اگر این تیم دربی تبریز را هم نبرد باید قید قهرمانی را بزند. گسترش هم با هزینه‌های زیادی که در این فصل کرده خیلی امیدوار است مجوز حضور در آسیا را برای اولین بار بگیرد و برای رسیدن به این هدف آنها به نوعی محکوم به کسب 3 امتیاز دربی تبریز هستند.

استقلال - فولاد

استقلال اگرچه شانس بسیار کمی برای قهرمانی در لیگ دارد اما رقابت این تیم با تراکتورسازی برای کسب مقام دومی به نوعی دیدنی است. شاید برای علیرضا منصوریان خیلی مهم باشد که در اولین فصل حضورش در استقلال تیمش بالاتر از تیم قلعه‌نویی قرار بگیرد. اگر چه این موضوع به همین اندازه هم برای سرمربی تراکتورسازی مهم تلقی می‌شود. آبی‌پوشان پایتخت در لیگ قهرمانان شرایط خوبی را دارند و از این‌رو با روحیه خوب به استقبال تعطیلات رفتند. ضمن اینکه بازیکنان این تیم با دریافت بخشی از قرارداد خود فعلا دغدغه مالی ندارند. فولاد از جمله تیم‌هایی است که در این فصل کلی فراز و نشیب در نتیجه‌گیری داشته و از این‌رو نعیم سعداوی امیدوار است فردا تیمش روز خوبش باشد.

برنامه کامل دیدارهای هفته بیست‌وپنجم به شرح زیر است:

جمعه 11 فروردین 96

پیکان تهران - ماشین سازی تبریز، ساعت 17، ورزشگاه شهدای شهرقدس

پیام حیدری - محمدرضا ابوالفضلی - مهدی شفیعی - کمیل غلامی، ناظر: حیدر شکور

نفت تهران - سیاه جامگان مشهد، ساعت 17، ورزشگاه تختی تهران

وحید کاظمی - حسین طالقانی - ایوب غلام‌زاده - پیروز سیف‌الله پور، ناظر: ایرج نظری

پدیده خراسان - صبای قم، ساعت 17، ورزشگاه ثامن مشهد

محمدحسین زاهدی‌فر - محمد عطایی - محمدجواد مداح - علی بای، ناظر: محمد پیروزرام

استقلال خوزستان - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 17، ورزشگاه غدیر اهواز

مهدی مرجان‌زاده - مهدی عالیقدر - قهرمان نجفی - شاهو اصلانی، ناظر: رسول فروغی

شنبه 12 فروردین 96

سپاهان - سایپا، ساعت 17 ورزشگاه نقش جهان اصفهان

رضا عادل - محمدرضا منصوری - بابک عباسقلی‌زاده - کوپال ناظمی، ناظر: محسن قهرمانی

استقلال - فولاد خوزستان، ساعت 18:50 ورزشگاه آزادی

حسین زرگر - سعید علی نژادیان - حسن یوسفی - یاسر همرنگ، ناظر: مسعود مرادی

تراکتورسازی تبریز - گسترش فولاد تبریز، ساعت 7:30 ، ورزشگاه یادگار امام تبریز

احمد صالحی - رضا سخندان - فرزاد بهرامی - ناصر جنگی، ناظر: ابوطالب طاهریان

صنعت نفت آبادان - پرسپولیس، ساعت 16:30، ورزشگاه تختی آبادان

تورج حق‌وردی - سعید قاسمی - یعقوب سخندان - جواد رحیم‌زاده، ناظر: اسماعیل صفیری

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 743564

وب گردی

وب گردی