ادعای هریسون فورد/ لباس‌های فیلم ۱۹۸۲ هنوز اندازه است

هریسون فورد بازیگر فیلم «بلید رانر» گفت لباس‌های فیلم اصلی هنوز اندازه اوست و برای فیلم جدید از آنها استفاده کرده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ددلاین، هریسون فورد دیروز در فیلم کوتاهی که در برنامه سینماکان در لاس وگاس نمایش داده شد حرف‌های جالبی مطرح کرد.

کمپانی برادران وارنر که برای معرفی فیلم «بلید رانر ۲۰۴۹» با شوک‌ها و تصاویر ترسناکی از فیلم حاضر شده بود، با حضور گروه پشت صحنه مطالب جالبی از این فیلم را بیان کرد. این فیلم که ادامه‌ای بر نوآر علمی-تخیلی ریدلی اسکات در سال ۱۹۸۲ است، به زودی اکران می‌شود.

در این برنامه هریسون فورد گفت: بازی در نقش شخصیتی آن هم ۳۰ سال بعد خیلی جالب است و پوشیدن لباس‌هایی که هنوز برایم اندازه بودند جالب بود.

راجر دیکنز نامزد ۱۳ جایزه اسکار که فیلمبرداری فیلم را برعهده داشت نیز گفت: هیچوقت با این همه الگوهای لوکیشن و نور متفاوت کار نکرده بودم.

ریدلی اسکات نیز با حضور در این مراسم گفت: وقتی تصمیم گرفتم «بلید رانر» را ۳۵ سال پیش بسازم، نمی‌توانستم تصور کنم این فیلم چنین نمادین شود.

در فیلم دیشب دنیس ویلنوو کارگردان و جرد لتو و آنا دی آمراس بازیگر نیز حرف‌هایی مطرح کردند.

جرد لتو به حضار گفت: «بلید رانر» یک فیلم خیلی خاص است. فیلم‌های خیلی معدودی هستند که چنین عمیق مخاطبانشان را تحت تاثیر قرار داده باشند. این یک گروه خاص است. برای همین خیلی خوشحالم که بخشی از این گروه هستم و با آنها همکاری می‌کنم و افتخاری بزرگ را در زندگی‌ام کسب کردم.

ویلنوو نیز از این که جایگزین ریدلی اسکات شده ابراز افتخار کرد و گفت وقتی می‌بیند هریسون فورد برگشته تا نقش شخصیت خودش را ایفا کند برایش بسیار جالب است.

رایان گاسلینگ بازیگر «لالالند» نیز که در این فیلم حضور دارد با حضور در این برنامه از تجربیاتش از بازی در کنار هریسون فورد سخن گفت.

«بلید رانر» فیلمی پادآرمان‌شهری، نئو نوآر و علمی-تخیلی محصول ۱۹۸۲ آمریکا به کارگردانی ریدلی اسکات و با بازی هریسون فورد است که با برداشتی آزاد از رمان «آیا آدم‌مصنوعی‌ها خواب گوسفند برقی می‌بینند؟» نوشته فیلیپ کی. دیک ساخته شده است.

«بلید رانر ۲۰۴۹» که ادامه این فیلم است ۶ اکتبر راهی سینماها می‌شود.

منبع:مهر

دریافت کننده:محمد بهتری راد

503

کد خبر: 743583

وب گردی

وب گردی