محدودیت‌های ترافیکی سیزده‌بدر در تهران

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: تردد خودروهای باربری سنگین از ساعت ۵ بامداد روز ۱۳ فروردین تا ساعت ۲۴ همان روز در معابر و بزرگراه های تهران ممنوع است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، سرهنگ حسن عابدی اظهار کرد: حمل مسافر با وسیله باربری از جمله وانت بار و کامیونت ممنوع بوده و ماموران پلیس در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون، از ادامه حرکت وسیله نقلیه مذکور جلوگیری می کنند.

وی ادامه داد: پرسنل پلیس راهور تهران بزرگ در معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت در روز طبیعت مستقر می شوند و از پارک خودروها در محل غیرمجاز، پارک دوبله و هرگونه توقفی که منجر به سد معبر شود جلوگیری کرده و وسیله نقلیه توسط جرثقیل جابجا می شود.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ همچنین با اشاره به تخلفات احتمالی راکبان موتورسیکلت در روز ۱۳ فروردین اعلام کرد: حمل بار غیرمتعارف و سرنشین اضافی با موتورسیکلت ممنوع است و با متخلفان به ویژه در محورهای بزرگراهی و جاده های لواسانات و امامزاده داود برخورد قانونی می شود.

وی تاکید کرد: رانندگان با اجتناب از سرعت زیاد و سبقت غیرمجاز، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و عابران نیز برای عبور از عرض معابر و خیابان ها مکان های خط کشی شده و پل عابر پیاده استفاده کنند.

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی

کد خبر: 743693

وب گردی

وب گردی