راه اندازی دبیرخانه طرح ماندگار علم در محضر قرآن در واحد یادگار امام خمینی (ره) \در سال گذشته توانستیم معوقات دانشجویی را به حداقل برسانیم

حجت‌الاسلام فرهادیان گفت: یکی دیگر از مهم ترین عملکرد های واحد یادگار ایجاد دبیرخانه طرح ماندگار علم در محضر قرآن در واحد یادگار امام است که با توجه به موقعیت جغرافیایی این واحد صحبت های اولیه انجام شده است که تا 6ماه اول سال جاری این دبیرخانه را با 12کمیته به مرحله اجرایی برسانیم

حجت الاسلام فرهادیان معاون فرهنگی و دانشجویی واحد یادگار امام خمینی (ره) در خصوص عملکرد های فرهنگی و دانشجویی این واحد در سال گذشته به ایسکانیوز گفت :
عملکرد های ما در حوزه فرهنگی و دانشجویی در سطح کلان بر اساس مصوباتی است که سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تعیین کرده است.
در این راستا واحد یادگار امام خمینی در سال گذشته عملکرد های بسیار خوب و مثبتی داشته است که می توان در این خصوص به سامانه منادا اشاره کرد.

وی ادامه داد: این سامانه علاوه بر اینکه موجب صرفه جویی در وقت و زمان دانشجو شده است توانسته است دقت را در جابه جایی دانشجویان به حداکثر برساند.

وی افزود : یکی دیگر از مهم ترین عملکرد های واحد یادگار ایجاد دبیرخانه طرح ماندگار علم در محضر قرآن در واحد یادگار امام است که با توجه به موقعیت جغرافیایی این واحد صحبت های اولیه انجام شده است که تا 6ماه اول سال جاری این دبیرخانه را با 12کمیته به مرحله اجرایی برسانیم.

وی در خصوص عملکرد این دبیرخانه توضیح و ادامه داد :علم در محضر قرآن به این معناست که علاوه بر تفسیر قرآن، یک متخصص عالم و مرتبط با حوزه معنایی هر یک از آیات را در این دبیرخانه داشته باشیم که در این راستا واحد یادگار امام خمینی در نظر دارد بتواند به عنوان مرجع در آینده ای نزدیک در سال جاری تمامی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی را در خود جمع کند.

فرهادیان در خصوص عملکرد وام های دانشجویی در واحد یادگار امام خمینی در سال گذشته گفت : با توجه به این موضوع که واحد یادگار رتبه اول استان را در جذب اعتبارات دارد و ارتباطات ما با دانشجویان نیز بسیار مناسب بوده توانسته ایم از طرفی وام های کوتاه مدت و بلند مدت را به دانشجویان ارائه دهیم و از جانب دیگر معوقات دانشجویی را به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد :یکی دیگر از اتفاقات مهم در واحد یادگار امام مشارکت دانشجویان به صورت کامل در تمام مسائل فرهنگی است به این ترتیب که باید می توانستیم اصل 44قانون اساسی را به نوعی دیگر در دانشگاه راه بدهیم و دانشجو را مسئول و مدیر فعالیت های فرهنگی موجود بدانیم و تنها خود بدون هیچ دخالتی در نحوه انجام آنها تنها نقش داوری را عهده دار شویم که خوشبختانه این موضوع در سال گذشته انجام شد و خوشبختانه رضایت دانشجویان را در پی داشت.

200\202

خبرنگار :ناهید سمیعی/انتشار:آخوندى

کد خبر: 743815

وب گردی

وب گردی