انعقاد قرارداد برون دانشگاهی واحد زنجان به ارزش 200 میلیون تومان /استخراج مقالات از پایان نامه های دانشجویی

یدالله رجائی گفت : یکی دیگر از اقدامات مهم در سال گذشته انعقاد قرارداد برون دانشگاهی با شهرداری زنجان به ارزش 200میلیون تومان بود.

یدالله رجائی رئیس واحد زنجان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص عملکرد یک سال گذشته این مجموعه علمی به ایسکانیوز گفت :در سال گذشته اقدامات خوبی را در جهت درآمد زایی از طریق فعالیت های غیر شهریه ای با ایجاد 18شرکت دانش بنیان در کل استان و 2مرکز رشد در واحد های زنجان و ابهر داشتیم که در مجموع 20واحد فناور در این مراکز رشد مستقر شده اند.بعلاوه قرارداد های آموزشی تخصصی کوتاه مدت و بلند مدت را با سازمان هایی خصوصی و صنعت منعقد کردیم که در سال جاری نیز تصمیم داریم که این قراردادها را افزایش دهیم.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات مهم در سال گذشته انعقاد قرارداد برون دانشگاهی با شهرداری زنجان به ارزش 200میلیون تومان بود.

رجائی خاطرنشان کرد : یکی دیگر از اقدامات در دست اجرا در سال جاری احداث مرکز خیریه است تا بتوانیم حدود 2میلیارد تومان از کمک های مردمی به بودجه دانشگاه کمک کنیم.

وی از کلنگ زنی شهرک فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان خبر داد و گفت: در سال گذشته کلنگ احداث شهرک شفا دانشگاه آزاد اسلامی استان را به زمین زدیم و امیدوارم در این شهرک مجموعه ای از واحدهای فناور و گردشگری را ایجاد کنیم که آینده خوبی را از نظر درآمد زایی برای استان زنجان داشته باشیم.

وی اضافه کرد :در خصوص درآمد های شهریه ای نیز با تاسیس رشته های تحصیلات تکمیلی در مقاطع ارشد و دکتری سود دهی مناسبی را برای استان زنجان داشته ایم.

رئیس استان زنجان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص عملکرد پژوهشی واحد تصریح کرد : در این زمینه نیز اساتید را به استخراج مقالات از پایان نامه های دانشجویی در مقاطع ارشد و دکتری تشویق کرده ایم که نسبت به سال های گذشته رشد چشم گیری را داشتیم.

وی در پایان افزود: در زمینه های عمرانی پروژه های ناتمام را به بهره برداری رساندیم و سعی کردیم با محوطه سازی و ایجاد فضای سبز در دانشگاه آزاد اسلامی محیط دلپذیرتری را برای دانشجویان، اساتید و کارمندان مهیا کنیم.

200/202

خبرنگار :ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

کد خبر: 743928

وب گردی

وب گردی