راهکار پلیس برای تکرار نشدن تصادف زنجیره‌ای در مشهد/ چالوس و هراز یک‌طرفه می‌شوند

پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: محور مشهد-کلات در استان خراسان رضوی به دلیل مه گرفتگی غلیظ و کاهش دید تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل ازخبرآنلاین؛ تصادف‌های زنجیره‌ای پی در پی که در نوروز امسال منجر به کشته شدن یک نفر و مصدومیت چند نفر دیگر در جاده مشهد شد، به دلیل مه‌غلیظ و کاهش دید بود.

این شرایط امروز هم اتفاق افتاده است. به همین دلیل پلیس راهور پیش‌دستی کرده و جاده مشهد-کلات را به دلیل مه‌گرفتگی غلیظ تا بهبود شرایط جوی، بسته است.

وضعیت جوی و ترافیکی ساعت ١١:٣٠ یکشنبه ١٣ فروردین

بارش برف در ارتفاعات محورکرج_چالوس، آذربایجان شرقی (محور اهر_تبریز محدوده کلیبر) و اردبیل (محورهای گرمی _بیله سوار، اردبیل _ مغان ، خلخال_اسالم ، پارس آباد_مشکین شهر) گزارش شده است.

درحال حاضر در جاده‌های استانهای اردبیل ،ایلام ولرستان (اکثرمحورها)، شرق استان تهران(محور دماوند)، کرمان(محورهای رفسنجان و زرند)، اصفهان (محورهای فریدن،چادگان و گلپایگان)، آذربایجان شرقی (محور اهر_تبریز)، کرمانشاه(کرمانشاه_اسلام آباد و حمیل) باران می‌بارد.

مه گرفتگی و کاهش دید در اکثرمحورهای استان اردبیل، محور کرج_چالوس (محدوده هزارچم) و خراسان رضوی (محورهای باغچه_تربت حیدریه و باغچه_نیشابور) گزارش شده است.

ترافیک در باند شمال به جنوب محورهای کرج-چالوس و هراز پرحجم و روان گزارش شده است.

هراز و چالوس امروز و فردا یکطرفه می‌شوند

پلیس‌راه راهور ناجا اعلام کرد: ورود و تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج - چالوس از ساعت 12 امروز و فردا تا ساعت 3 بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و این محور در تاریخ‌های یاد شده از ساعت 15 تا 3 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه می‌شود.

همچنین ورود و تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 14 امروز و فردا تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و این محور در تاریخ‌های یاد شده از ساعت 16 تا 2 بامداد روز بعد از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء)‌ بصورت یکطرفه خواهد بود.

منتشر کننده: زهره حاجیان

700700

کد خبر: 743933

وب گردی

وب گردی