کنعانی مقدم: با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی یک روح تازه ای در افکار عمومی و اقتصاد کشور دمیده شد

عضو جبهه ایستادگی با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گفت: با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی یک روح تازه ای در افکار عمومی و اقتصاد کشور دمیده شد اما باید منتظر بود تا سال جدید چه اتفاقی خواهد افتاد.

حسین کنعانی مقدم عضو جبهه ایستادگی با بیان این که سال 95 سال اشک ها و لبخندها بود در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، بیان کرد: شاهد اتفاقاتی در کشورمان بودیم که همه را متاثر کرد مانند بحث ساختمان پلاسکو، رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی و فوت خیلی از هنرمندان و اندیشمندان بودند که به احترام آنها عزای عمومی اعلام شد.

وی ادامه داد: از جمله بحث هایی که مردم را متاثر کرد بحث کشف اختلاس ها و یا کشف حقوق های نجومی بود که مردم ما توقع نداشتند در نظام جمهوری اسلامی چنین اتفاقاتی بیفتد.

عضو جبهه ایستادگی با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری افزود: با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی یک روح تازه ای در افکار عمومی و اقتصاد کشور دمیده شد اما باید منتظر بود تا سال جدید چه اتفاقی خواهد افتاد.

کنعانی مقدم با اشاره به این که سال 95 با توجه به بحث اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی آغاز شد، گفت: ملت از یک شور و شعف خاصی برخوردار و در انتظار به نتیجه رسیدن بعضی از سیاست ها بودند.

وی افزود: در بحث مسایل اجتماعی ما شاهد بحث برنامه ششم توسعه بودیم که در مجلس تصویب و ابلاغ شد که نقشه راهی برای 5 سال آینده کشور می تواند باشد و همچنین ما شاهد اجرایی شدن برجام در سال 95 بودیم.

کنعانی مقدم ادامه داد: در سال 95 روزنه هایی برای خروج ایران از فشارها، تهدید ها و تحریم ها بود که باعث خوشحالی ملت شد؛ شاید خارج شدن حلب از اشغال تروریست و بحث موصل از این گونه اتفاقات بود که می شود گفت داعش در یک موقعیت نهایی قرار گرفته و نابودیش نزدیک است.

عضو جبهه ایستادگی درپاسخ به سوالی مبنی بر این که پیشنهاد شما برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات پیش روی در سال 96 چیست، گفت: باید دو هدف را در انتخابات آینده پشت سر بگذاریم؛ اول بحث مشارکت حداکثری و حضور مردم در پای صندوق های را است که می تواند پشتوانه مثبتی برای نظام و نشان دهنده مردمی بودن نظام است که تشکیل شورای شهر را با مشارکت سیاسی مردم را در مقدرات خودشان سهیم می کند و دیگری جلوگیری از ایجاد دوقطبی شدن در انتخابات است تا باعث انتخابات هیجانی شود.

وی در پایان تصریح کرد: رئیس جمهوری باید انتخاب شود تا بتواند در اقدام و عمل یک دولت قوی را قرار دهد و به سوگندی که درقانون اساسی میخورد عمل کند.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 743964

وب گردی

وب گردی