پرفروش ترین فیلم های اکران نوروزی/ «خوب، بد، جلف» در صدر جدول فروش

«خوب، بد، جلف» و «گشت2» در صدر فروش فیلم ها در اکران نوروزی قرار گرفتند.

به گزارش ایسکانیوز، «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی و «گشت 2» ساخته سعید سهیلی در میان فیلم هایی که در اکران نوروزی سال 96 روی پرده رفته اند تا کنون پرفروش ترین فیلم های سال هستند.

فیلم «خوب، بد، جلف» با فروش بیش از ده میلیارد تومان همچنان در صدر فروش سینماها است.

داستان این فیلم بعد از شهرت پژمان جمشیدی روایت می شود. جایی که تهیه کننده ای با بازی ویشکا آسایش قصد دارد کارگردانی یک فیلم پلیسی را به مانی حقیقی بسپارد و اصرار دارد از پژمان جمشیدی و سام درخشانی در فیلم استفاده کند. همین موضوع باعث می شود این دو نفر درگیر اتفاقاتی غیر منتظره، خارج از فیلم و سینما شوند.
حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، مانی حقیقی و مجید مظفری از بازیگران اصلی این فیلم هستند.


پس از «خوب، بد، جلف»، فیلم «گشت2» در رتبه دوم پرفروش ها قرار دارد، این فیلم هم به فروش میلیاردی رسیده است و تا کنون توانسته به فروشی بیش از 6 میلیارد و پانصد میلیون تومان دست پیدا کند.
در خلاصه داستان «گشت 2» آمده است: عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می‌روند. عطا دراین مدت درکما بوده و به تازگی به‌هوش آمده و به زندگی عادی بازگشته. این سه رفیق دوباره باهم همراه شده، در پی کاری شرافتمندانه می‌گردند. اما پس از تلاشهای بسیار،ناچار می‌شوند دوباره ....
در این فیلم؛ حمید فرخ نژاد، ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی به ایفای تقش می پردازند.
دو فیلم «خوب، بد، جلف» و «گشت2» که در رتبه های اول و دوم جدول پرفروش ها قرار دارند در ژانر کمدی ساخته شده اند.

اما پس از «گشت 2»، فیلم «ماجرای نیمروز» قرار دارد، این فیلم به کارگردانی محمد حسین مهدویان است و موفق ترین اثر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر است.

«ماجرای نیمروز» به فروشی بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان رسیده و در خلاصه داستان آن آمده است: در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟
در «ماجرای نیمروز»؛ مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، محیا دهقانی، لیندا کیانی، حسین مهری، جواد عزتی و مهدی پاکدل به ایفای نقش می پردازند.
در جدول پرفروش ها، یک فیلم کمدی دیگر قرار دارد که توانسته است از مرز یک میلیارد تومان بگذرد. «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» یکی دیگر از فیلم های پرفروش اکران نوروزی است که با فروش یک میلیارد و صد میلیون تومان در رتبه چهارم قرار دارد. این فیلم به کارگردانی مهدی مظلومی، نویسندگی مهدی مظلومی و امیر برادران و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی و حبیب اسماعیلی است و در سال 93 ساخته شده است.

این فیلم داستان سه مامور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می شوند اما از لحظه ورود با موقعیت های ویژه ای روبرو می شوند که برنامه های شان را به هم می ریزد.
امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، مجید صالحی، لیلا اوتادی، برزو ارجمند، سحر قریشی، حسین محب اهری، رابعه اسکویی، شیوا خسرومهر، علی کاظمی، کیانوش گرامی و حمید لولایی گروه بازیگران «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» را تشکیل می دهند.
گفته می شود که مجموع فروش سینماها در زمان مشابه با سال گذشته کاهش پیدا کرده است این در حالیست که قیمت بلیت در پردیس های سینمایی از ابتدای سال 96 به 12000 تومان افزایش یافته است. قیمت بلیت سینما سال 95 در پردیس ها 10000 تومان بود.
خبرنگار: رضایی/ تایید: سلیمی
501500

کد خبر: 744076

وب گردی

وب گردی