تاکید امام جمعه سمنان بر توجه به تولیدات فرهنگی در کنار تولیدات اقتصادی برای ارتقای تولید و اشتغال در کشور

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه تولیدات فرهنگی در کنار تولیدات اقتصادی نقش بسزایی در تحقق شعار سال و به ویژه ارتقای تولید و اشتغال در جامعه دارد گفت: دستگاههای فرهنگی در سال جاری باید در این عرصه تلاش بیشتری نمایند.

به گزارش ایسکانیوز از شاهرود آیت الله سید محمد شاهچراغی در دیدار نوروزی با مدیرکل و معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، با تاکید برتحقق شعار سال با موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: تولیدات فرهنگی در کنار تولیدات اقتصادی مورد تاکید است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگ و هنر با برنامه ریزی مناسب، همکاری و حمایت های لازم می توان با تولید و خلق آثار هنری فاخر، برای اهالی فرهنگ و هنر، اشتغال ایجاد کرد.

امام جمعه سمنان، بر اطلاع رسانی فعالیتها و برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد و گفت: در حوزه فرهنگی باید اطلاع رسانی بیشتر شود تا مردم را با تولیدات دراین بخش بیشتر آشنا شوند.

شاهچراغی تصریح کرد: اطلاع رسانی صحیح می تواند در پیشرفت و تحقق شعار سال موثر باشد.

وی با تقدیر از رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان،گفت: باید در برنامه ها از تمام ظرفیت ها و توانمندی ها استفاده شود.

امام جمعه سمنان با تاکید بر داشتن نگاه عدالت محور در توزیع اعتبارات و مجوزها گفت: نبود عدالت در توزیع اعتبارات و صدور مجوزها نارضایتی مردم را به همراه خواهد داشت.

منتشرکننده: امین محمودی نیا

کد خبر: 744141

وب گردی

وب گردی