کیانوش رستمی برای دریافت جایزه بهترین وزنه بردار سال  2016به بانکوک رفت

بهترین وزنه بردار سال 2016 جهان برای دریافت جایزه اش به بانکوک محل مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان رفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، کیانوش رستمی پس اینکه توانست در نظر سنجی فدراسیون جهانی وزنه برداری به عنوان بهترین وزنه‌بردار سال 2016 انتخاب شود عازم بانکوک تایلند میزبان برگزاری رقابتهای جهانی نوجوانان شد تا در مراسمی که فدراسیون جهانی برای اهداء جوایز برترین وزنه برداران مرد و زن جهان درسال 2016 تدارک دیده است حضور یافته و جایزه خود را دریافت کند.

فدراسیون جهانی در نظر دارد جوایز برترین وزنه برداران مرد و زن جهان در سال 2016 را در حاشیه مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به منتخبین اهداء کند. برهمین اساس کیانوش رستمی ملی پوش 85 کیلویی ایران در بازی‌های المپیک 2016 ریو که موفق شد ضمن شکستن رکورد جهان و المپیک در این رقابت‌ها کاروان وزنه برداری کشورمان را صاحب مرغوبترین نشان بازی‌های المپیک یعنی نشان طلا کند؛ همراه با علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان عازم بانکوک تایلند شد تا جایزه خود را دریافت کند.
آخرین باری که یک ایرانی موفق به کسب عنوان بهترین وزنه‌بردار سال شد مربوط به سال 2012 است که بهداد سلیمی قهرمان سنگین وزن کشورمان پس از درخشش در بازی های المپیک لندن توانست این عنوان معتبر را کسب کند.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان از 14 تا 21 فروردین در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: پورعرب

604

کد خبر: 744237

وب گردی

وب گردی