دیدار سفیر کشورمان در گرجستان با زندانیان ایرانی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان با زندانیان ایرانی در این کشور دیدار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سید جواد قوام شهیدی سفیر کشورمان در تفلیس هم‌زمان با فرارسیدن سال نو و به منظور تبریک عید نوروز و بررسی وضعیت زندانیان ایرانی در گرجستان با آنها دیدار کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان به همراه کنسول در بازدیدهای جداگانه از زندان‌های روستاوی و گیلدانی تفلیس به صورت جداگانه با زندانیان ایرانی ملاقات و اقدامات سفارت جهت بهبود وضعیت و شرایط زندان‌های یاد شده را برای آنها بازگو کرد.

در دیدارهای یاد شده که بیش از هشت ساعت به طول انجامید سفیر کشورمان ابراز امیدواری کرد که با انعکاس برخی مشکلات مطرح شده در این دیدار به مسئولان زندان‌های مزبور زمینه حل مشکلات و نارسایی‌های موجود فراهم شود.

قوام شهیدی هم‌چنین پس از آگاهی از مشکلات زندانیان ایرانی که با آن مواجه هستند، در دیدار با مسئولان زندان‌های مورد اشاره گفت‌وگو و مشکلات مطرح شده را به آنها منعکس و خواستار پیگیری جدی و رفع آنها شد. مقامات مزبور هم نسبت به تحقق این درخواست‌ها قول مساعد دادند.

سفیر ایران در گرجستان بعد از چندین سال اولین سفیری است که به دیدار زندانیان ایرانی رفته و هدایایی به مناسبت سال نو به زندانیان ایرانی اهدا شد.

دریافت کننده: فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 744298

وب گردی

وب گردی