«گلدانی که پاییز می‌شود» برای حضور در جشن فیلم کوتاه آماده شد

با آماده شدن نسخه نهایی فیلم کوتاه «گلدانی که پاییز می شود» به کارگردانی مهدی فردقادری، پوستر این فیلم منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، مهدی فردقادری این روزها فیلم سینمایی «جاودانگی» را در گروه «هنر و تجربه» در حال اکران دارد و آخرین فیلم کوتاه وی آماده نمایش شده است. تمام اتفاقات هفتمین فیلم کوتاه این کارگردان در یک خودرو رخ می دهد و به واکاوی ذهنی مردی می پردازد که در شبی بارانی چند سرنوشت را برای خود متصور می شود تا از این طریق به بهترین راه حل زندگی اش برسد.

«گلدانی که پاییز می شود» در مدت زمان پانزده دقیقه آماده نمایش شده است و طراحی پوستر این فیلم را حامد مهریزی (آتلیه طراحی ساخت و ساز) به عهده داشته است. این فیلم کوتاه به هشتمین جشن مستقل فیلم کوتاه ارائه خواهد شد.

مهدی فرد قادری در مورد این فیلم کوتاه گفت: بعد از اتمام فیلم سینمایی «جاودانگی» بلافاصله سراغ قصه «گلدانی که پاییز می شود» رفتم چرا که همچنان دوست دارم فیلم کوتاه بسازم. بسیاری از همکاران خوب من در «جاودانگی» در این فیلم نیز حضور داشتند. بازیگر اصلی «گلدانی که پاییز می شود» امیر شریعت است که با توجه به آنکه یکی از بازیگران خوب «جاودانگی» بود نقش اصلی این فیلم را به او سپردم که از نظر من با تمرین های بسیار زیاد موفق به انجام بازی بسیار خوبی شده است.

برخی از عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان : مهدی فرد قادری، بازیگران: امیر شریعت و بیتا مصوری، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل بیگی، مدیر صدابرداری: آرش برومند، طراح گریم: اهورا قاسمی، دستیارکارگردان و برنامه ریز: سهیل برخورداری، منشی صحنه: محیا سعادت، صداگذار: حسین قورچیان، ساخت موسیقی: رامین رضاپور، جلوه های ویژه بصری: مسعود سعادتمند، عکاس: فرید آجرلو، تهیه کننده: امیر شریعت.

مهدی فردقادری پیش از ساخت فیلم سینمایی «جاودانگی»، فیلم های کوتاه پلان-سکانس «تناوب»، «دایره‌های معکوس» و «ماجرای یک شب بارانی» و همچنین دو فیلم تجربی «گرامافون» و «روایت آینه ای داستان های ساده» و مستند «زندگی خورشید» را کارگردانی کرده است. فیلم های فرد قادری ضمن حضور در بیش از پنجاه جشنواره داخلی و بین المللی موفق به دریافت بیش از سی جایزه شده اند.

دریافت کننده: محمد بهتری راد

501503

کد خبر: 744347

وب گردی

وب گردی