مصوبه ممنوعیت خرید کالاهای خارجی در شورا و شهرداری  باید اجرایی  شود

رئیس شورای شهر تهران گفت: سال گذشته مصوبه ای داشتیم که شورا و شهرداری از محصولات خارجی استفاده نکنند و این مصوبه باید به خوبی در شهر اجرا شود.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در سیصد و سی و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: سالی که پشت سر گذاشتیم با مسایل خاصی رو به رو بودیم که یکی از آن‌ها مسایل اقتصادی است.

وی افزود: سال جدید با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شد و بنده اعتقاد دارم که باید از نصب بنر و شعار عبور کنیم و به عرصه عمل وارد شویم و در شهر هم باید اقتصاد مقاومتی را سر لوحه کار خود قرار دهیم و کار را از خودمان شروع کنیم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: سال گذشته مصوبه ای داشتیم که شورا و شهرداری از محصولات خارجی استفاده نکنند و باید در این زمینه برنامه ریزی داشته باشیم و فکر می‌کنم که در این رابطه دیگر نیاز به مصوبه جدید نباشد و این مصوبه باید به خوبی در شهر اجرا شود.

چمران گفت: تهران شهری است که مصرف محصولات خارجی آن بیشتر از شهرهای دیگر است و ما باید برای کل شهر برنامه ریزی کنیم و دیدن این میزان محصولات خارجی که در شهر ما رژه می‌روند، انسان را آزار می دهد و عده ای هم فکر می‌کنند با خرید محصولات خارجی می توانند فخر بفروشند.

وی با بیان اینکه امیدواریم در شهرداری دیگر خرید کالای خارجی نداشته باشیم، گفت: ما باید از محصولات با کیفیت وطنی حمایت کنیم تا باعث اشتغال جوانان بویژه دانشگاهیان شویم.

رئیس شورای شهر گفت: بیش از 4 ماه از عمر شورای چهارم باقی مانده است و امیدوارم بتوانیم در این مدت باقی مانده به بهترین نحوه ممکن کار کنیم.

چمران گفت: روز جمعه بازدیدی از پروژه‌های شهرداری داشتیم که بابت اجرای آن‌ها تشکر می کنیم اما اجرای برخی از این پروژه ها مانند پروژه های سنگ فرشی که به نظر نمی رسید لزومی به اجرای آن‌ها باشد مشکلاتی مانند ترافیک را در چهارراه‌ها ایجاد کرده بود و به همین دلیل تذکر داده شده که دیگر خیابانی سنگ فرش نشود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 744382

وب گردی

وب گردی