حبیب الله دانش از هجدهم فروردین ۹۶، نمایش «آدم آدم است» نوشته برتولت برشت را در تالار مولوی روی صحنه می‌برد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی تالار مولوی، نمایش «آدم آدم است» اثر برتولت برشت با ترجمه م. امین مؤید و کارگردانی حبیب الله دانش از روز ۱۸ فروردین ماه ۹۶ ساعت ۲۰:۳۰ اجرا می شود. «آدم آدم است» داستان گالی گی است. گالی گی دلال ساده، برای خرید ماهی از خانه خارج می شود و با چند سرباز انگلیسی روبرو می شود که به علت اینکه چهارمین نفر جوخه شان همراهشان نیست در ساعت حضور و غیاب در پادگان، در هچل افتاده اند گالی گی در ازای معامله با آنها قبول می کند که چند ساعتی نقش سرباز گم شده را بازی کند اما این مسئله دردسر ساز می شود و گالی مجبور می شود هویت خودش را فراموش کند و تبدیل به سرباز شود...

حسن برجکی ، فرزانه جمال زاده، فریبا رسولی، علی اصغر زارعی ، محمدرضا صالحی،صادق طالعی، عباس طباطبایی ،حسن فضلی ، نگار محمدزاده ،عباس نورمحمدی،فریبرز واحدی در نمایش « نمایش آدم آدم است» ایفای نقش خواهند کرد.

حبیب الله دانش (بازنویسی، دراماتورژ، طراح )، حمید انصاری، فریبرز واحدی ( گروه کارگردانی)، علی هاشمی (عکس)، الهه حاجی زاده (مشاور امور رسانه)، معصومه پاسیار(منشی صحنه)، پیام حقی(مدیر اجرایی)، صادق حسین (آهنگساز)، محسن حسین، صادق حسین (نوازندگان)، گروه اجرایی نمایش، کارگاه ایده مهر کارکیا و ناصر فضلی( اجرای دکور) دیگر عوامل این نمایش هستند.

علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند از روز ۱۸ فروردین ماه ساعت ۲۰:۳۰ هر روز غیر از شنبه‌ها به تالار مولویی در میدان انقلاب، خ ۱۶ آذر تالار مولوی مراجعه کنند.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 744419

وب گردی

وب گردی