عملیات عمرانی در محدوده خیابانهای مصطفی خمینی و جمهوری تا پایان فروردین طول می کشد

شهردار منطقه 12 : عملیات عمرانی در محدوده خیابان شهید مصطفی خمینی و خیابان جمهوری اسلامی از تقاطع چهار راه مخبرالدوله تا میدان بهارستان تا پایان فروردین طول خواهد کشید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از صدا و سیما،عابد ملکی افزود : با توجه به عملیات عمرانی در این محدوده خواهشمندیم حتی المقدور شهروندان و رانندگان تا پایان فروردین از سفرهای غیرضرور به این محدوده خودداری کنند.
وی گفت: رانندگان برای تردد در این محدوده می توانند از مسیرهای جایگزین از جمله برای دسترسی به میدان بهارستان از خیابان های سعدی و در ادامه اکباتان و ملت استفاده کنند .
شهردار منطقه 12 افزود: با توجه به مسدود بودن چهارراه سرچشمه در مسیر شرق به غرب در محدوده ورودی خیابان امیرکبیر شهروندان می توانند از طریق خیابان های شهید دیالمه، مجاهدین اسلام و شهید مصطفی خمینی و کوکب برای ادامه مسیر به سمت میدان امام خمینی استفاده کنند.
وی گفت: شهروندانی که از سمت بزرگراه های امام علی و شهید صیاد شیرازی قصد ادامه مسیر به سمت بازار تهران را دارند می توانند از طریق خیابان 17 شهریور و در ادامه خیابان قیام به میدان قیام و محدوده بازار تهران دسترسی پیدا کنند.
ملکی گفت: قرار بود عملیات سنگفرش و مرمت و نوسازی تا قبل از پایان تعطیلات نوروزی انجام شود اما بارش مکرر باران موجب شد این کار به طول بینجامد.
وی افزود: تیم های پیمانکاری در حال حاضر با تمام امکانات در تلاشند تا هرچه زودتر عملیات عمرانی در این محدوده ها به پایان برسد.

دریافت کننده:زهرا پورعادل/انتشاردهنده:زهره حاجیان

700/703

کد خبر: 744484

وب گردی

وب گردی