رئیس واحد بروجرد در دیدار نوروزی مطرح کرد:  رشد مثبت تراز مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در سال 95

به مناسبت آغاز سال1396 و پایان یافتن تعطیلات نوروزی دکتر مجید شمس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با معاونین، اساتید و کارکنان این واحد دیدار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار که در سالن اجتماعات علامه شهیدی مجتمع دانشگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد دکتر شمس طی سخنانی با تبریک سال نو و آرزوی داشتن سالی پر خیر و برکت برای همگان و بالاخص دانشگاهیان با توجه به نامگذاری سال 96 به عنوان سال"اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" از سوی مقام معظم رهبری، از همگی خواست در سال جدید حداکثر توان و تلاش خود را در راه تحقق اقتصاد مقاومتی در دانشگاه آزاد اسلامی به کار گیرند.

دکتر شمس به تغییرات مثبتِ تراز مالی واحد بروجرد در سال 95 اشاره کرد و افزود: «علیرغم کاهش دانشجو در سال گذشته، با کنترل هزینه ها و استفاده بهینه از امکانات و فضاهای موجود تراز مالی واحد افزایش داشته است.

وی از پی گیری و جدیت مسئولین در تعریض جاده دانشگاه خبر داد و اظهار امیدواری کرد این جاده 3 کیلومتری تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

رئیس واحد بروجرد همچنین خواستار ارتباط و تعامل بیشتر این واحددانشگاهی با آموزش و پرورش و دانش آموزان دبیرستان برای معرفی و شناساندن بیشتر امکانات و قابلیتهای دانشگاه به دانش آموزان دبیرستانی برای افزایش 20 تا 30 درصدی دانشجویان مقطع کارشناسی شد و افزود: «ارتباطاتی هنگام برپایی نمایشگاه علمی، فرهنگی و هنری دستاوردهای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان و بازدید دانش آموزان برقرار شد که باید ادامه یافته و گسترش یابد.»

شمس همچنین از برنامه‌ریزی برای افزایش تولیدات دامی و کشاورزی در مجموعه کشت و صنعت و تولید عسل در سال جدید خبر داد.

وی ساخت مجموعه استخر و پارک آبی و تالار- رستوران و مهمانسرای اساتید در مجموعه 4000 متری گلدشت بروجرد را از دیگر برنامه های این واحد در سال جدید عنوان کرد.

دیدار نوروزی و حضور بر مزار دو شهید گمنام دفاع مقدس و تجدید بیعت با آرمانهای آنان در سال جدید، پایان بخش این مراسم بود.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

کد خبر: 744500

وب گردی

وب گردی