جدیدی: اعضای شورا گزارش عملکرد خود را ارائه کنند

یک عضو شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم ارائه گزارش عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دوره چهارم گفت: برای تصمیم‌گیری درست مردم نیاز است که اعضای شورا گزارش عملکرد خود را ارائه کنند.

به گزارش ایسکانیوز، عباس جدیدی در سیصدسی‌ونهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود ضمن تقدیر از دستگاه‌های خدمت‌رسان که در ایام نوروز در آراسته کردن شهر تلاش کردند، گفت: با توجه به اینکه سال جاری، سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامیده شده است، باید بیش از هر چیز در این حوزه احساس مسوولیت کنیم و بر مشکلات موجود فائق شویم.

وی افزود: همه اعضای شورا از طرف مردم که ولی نعمت ما هستند مسوولیت داریم در حل مشکلات آنها گام‌های موثری را برداریم، البته کمی‌ها و کاستی‌هایی وجود داشت که امیدواریم مردم حلال کنند.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: باید سعی و تلاشمان را به برنده شدن مردم معطوف کنیم و دغدغه ما پیروزی مردم باشد.

جدیدی با تاکید بر اینکه نباید فضای مجازی بر فضای حقیقی پیشی بگیرد افزود: باید تلاش کنیم بهتر از قبل در خدمت مردم باشیم و با حل مشکلات شهروندان در مسیری قدم برداریم و تصمیم‌گیری‌هایی انجام دهیم که مردم پیروز باشند.

این عضو شورای شهر اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به لزوم ارائه گزارش عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دوره چهارم اشاره کرد و ادامه داد: قطعا با ارائه این گزارش‌ها مردم می‌توانند تصمیم‌گیری بهترین داشته باشند.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 744525

وب گردی

وب گردی