٧ نفر کشته نتیجه بی‌احتیاطی راننده زانتیا

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجاگفت: از ابتدای هفته، ٨ تصادف مهم در جاده‌های کشور رخ داده که متأسفانه یکی از آنها منجر به کشته شدن ٧ نفرشده است.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی درباره این تصادف که ساعت ١:٣٠ بامداد دوشنبه در شمال استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده، گفت: تجاوز به چپ راننده سواری زانتیا در کیلومتر ٦٠محور خاش باعث تصادف این وسیله با یک دستگاه پژو ٤٠٥ و کشته شدن ٧ نفر و مجروم شدن یک نفر دیگر شد.

رحمانی همچنین درباره تصادفی که ساعت ١٤ شنبه در استان سمنان اتفاق افتاده، توضیح داد: تصادف بین سواری ماکسیما و تریلی در کیلومتر ٢٩ محور طرود روی داده که متاسفانه ٣ نفر کشته به جای گذاشته است و علت این حادثه تخطی راننده ماکسیما از سرعت مطمئنه بوده است.

اصفهان: تصادف منجر به حریق

تصادف پژو ٤٠٥ ساعت ١:٣٠ بامداد سه شنبه در کیلومتر ٢٠ جاده شاهین‌شهر - کاشان باعث مجروح شدن یک نفر شد. علت این تصادف نیز توجه نداشتن راننده پژو ٤٠٥ به جلو بوده و خودرو پس از حادثه دچار حریق شده است.

خراسان جنوبی: تصادف تندر٩٠ و وانت پیکان

ساعت ١٦ دوشنبه، تصادفی در کیلومتر ٢٩ بیرجند اتفاق افتاد که یک نفر کشته به جای گذاشت. این تصادف بین یک دستگاه تندر٩٠ و وانت پیکان اتفاق افتاده و علت آن تجاوز به چپ راننده تندر٩٠ بوده است.

کهگیلویه و بویراحمد:واژگونی پژو

ساعت ١٧:٣٠ یکشنبه، راننده یک دستگاه پژو٤٠٥ به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه دچار واژگونی و باعث مجروح شدن ٥نفر از سرنشینان شد. این حادثه در کیلومتر ٤٠محور دیل آرو رخ داده است.

زنجان: تصادف زنجیره‌ای

این بار تصادفی زنجیره‌ای در کیلومتر ٩٠ محور زنجان - قزوین بین پژو پارس و ٢ دستگاه پراید اتفاق افتاد که باعث مجروح شدن ٥ نفر شد. تصادف ساعت ٢٢:٣٠ یکشنبه روی داده است.

اصفهان:واژگونی مینی بوس

ساعت ٨ صبح دوشنبه یک دستگاه مینی‌بوس هیوندا به دلیل ناتوانی در کنترل وسیله در جاده لغزنده واژگون شد که خوشبختانه خسارت جانی نداشته است. این تصادف در کیلومتر٢٠ محور خمینی‌شهر-اصفهان اتفاق افتاده است. این مینی بوس از مبدا خمینی‌شهر به مقصد پالایشگاه اصفهان و دارای تعداد ٩نفر سرنشین در حرکت بوده است.

منبع: مهر

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی / انتشار دهنده: زهره حاجیان

308/700

کد خبر: 744548

وب گردی

وب گردی