قیمت شیر به نرخ قبل خود بر می‌گردد

سازمان حمایت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: افزایش قیمت شیر دو شرکت لبنی بدون هماهنگی با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و اخذ مجوزهای قانونی انجام پذیرفته است ، بنابراین مقرر شد که محصولات آنها به نرخ سابق برگردد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان به دنبال افزایش قیمت محدود توسط دو شرکت که بدون هماهنگی با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و اخذ مجوزهای قانونی انجام پذیرفته، در این زمینه موضوع در دستور کار واحد های تخصصی و نظارتی سازمان قرار گرفت و به دنبال انجام بازرسی و سایر اقدامات لازم مقرر شد این دو واحد قیمت های این محصولات را به قیمت سابق برگردانند.

بدیهی است عرضه هیچ کالای لبنی با قیمت هایی مازاد بر قیمت های سابق به هیچ عنوان مورد پذیرش این سازمان نبوده و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد خواهد شد.

بدین وسیله از مردم درخواست می شود در صورت مواجه با هرگونه تخلف در این زمینه در بخش عرضه و فروش، موضوع را جهت رسیدگی سریع به سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی از طریق شماره تلفن 124 در سراسر کشور اعلام نمایند.

همچنین به کلیه واحدهای تولیدی، توزیعی و عرضه کنندگان اعلام می‌شود که هرگونه افزایش قیمت بدون هماهنگی و اخذ مجوز های قانونی ممنوع بوده و با متخلفین بر اساس قانون تعزیرات حکومتی قانون نظام صنفی و سایر قوانین مرتبط برخورد خواهد شد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 744693

وب گردی

وب گردی