گردهمایی دبیران تشکل های اسلامی- سیاسی عضو سازمان اسلامی دانشجویان ایران(سادا) در دزفول برگزار شد

رئیس سازمان جوانان حزب اعتدال و توسعه: تشکلهای دانشجویی از مردم دزفول درس مقاومت بگیرند.

به گزارش ایسکانیوز، اجلاس تشکل های عضو سازمان اسلامی دانشجویان ایران( سادا)، همزمان با اردوی معنوی راهیان نور در نوروز 1396 در واحد دزفول برگزار گردید.

رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه در این گردهمایی، با اشاره به نامگذاری دزفول به عنوان"پایتخت مقاومت ایران” گفت: مقاومت جانانه مردم این شهر در جریان جنگ تحمیلی، برای همه ما درس آموز است و تشکل های دانشجویی باید مقاومت در راه آرمان ها و ارزش ها را از چنین نمادهایی بیاموزند و آگاه باشند که فعالیت سیاسی بدون هزینه دادن به نتیجه نمی رسد.

وی در ادامه افزود: مردم شهرستان دزفول در دوران دفاع مقدس ۲۶۰۰ شهید به انقلاب تقدیم کردند و با وجود بمباران و موشکباران این شهر توسط دشمن بعثی، مردم دزفول هیچگاه شهر خود را ترک نکرده و همواره زندگی در دزفول جریان داشت و این درس بزرگ مقاومت است.

شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود، نظم و انضباط در فعالیت های تشکیلاتی را بسیار با اهمیت دانست و گفت: اساسا تشکل برای این به وجود آمده است که نظم داشته باشیم و از تفرق، به وحدت و انسجام و هماهنگی برسیم. بدون نظم، هیچگونه هم افزایی بین ما ایجاد نخواهد شد و چه بسا، بدون نظم علی رغم داشتن نقاط اشتراک فراوان، ممکن است دچار تضاد و تعارض شویم.

این فعال اسبق دانشجویی در ادامه اظهار داشت: خوب است اتحادیه های دانشجویی، علاوه بر فعالیتهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، برنامه هایی را هم برای تمرین نظم پذیری جمعی داشته باشند که قطعا اردوهای دانشجویی، می تواند در این راستا مفید باشد.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 744795

وب گردی

وب گردی