هنرمندان  ایرانی یادبودی برای عباس کیارستمی می سازند

اثر یادبودی برای عباس کیارستمی - کارگردان و عکاس - در شهر تهران اجرا شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، یک هنرمند نقاش از اجرای اثری برای یادبود عباس کیارستمی در دومین سالانه «بهارستان» خبر داد و گفت: با توجه به این‌که عشق به طبیعت در کیارستمی برای همه ما یک درس بود، طبیعی است که بخواهیم در فصل بهار و بیداری طبیعت، به او اشاره کنیم و بخشی از «بهارستان» را به یادبود این بزرگوار اختصاص دهیم.

بهزاد شفق از هنرمندان بخش آثار حجمی و هنرهای محیطی، درباره اجرای اثری برای یادبود عباس کیارستمی در دومین سالانه بهارستان، توضیح داد: با توجه به این‌که ما امسال در بهار، دیگر عباس کیارستمی را به‌عنوان یک چهره برجسته و دوست‌داشتنی هنر در کنار خود نداریم، تصمیم گرفتم کاری را به ایشان در این رویداد تقدیم کنم.

او ادامه داد: با توجه به این‌که عشق به طبیعت در کیارستمی برای همه ما یک درس بود، طبیعی است که بخواهیم در فصل بهار و بیداری طبیعت به او اشاره کنیم.

یادبود عباس کیارستمی توسط بهزاد شفق و المیرا رسولی‌راد در خیابان بهشتی، تقاطع خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) ارائه شده است.

دومین رویداد هنری «بهارستان» به همت سازمان زیباسازی شهر تهران، همزمان با نوروز سال ۱۳۹۶ در بخش‌های نقاشی دیواری، مجسمه، هنرهای محیطی و تخم‌ مرغ‌های نوروزی در سطح شهر تهران برگزار شد و تا اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.
دریافت: رضایی/ انتشار: سلیمی

501

کد خبر: 744823

وب گردی

وب گردی