به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد اکبری، مجری طرح با اشاره به تلاشهای صورت گرفته برای توسعه کسب و کارهای الکترونیکی، گفت: بر این اساس اقدام به راهاندازی فروش الکترونیکی مواد غذایی کردیم.
او با اشاره به مزایای این طرح، گفت: در سایت محصولات غذایی، کاربران قادر هستند با اطلاعات موجود در خصوص برندهای مختلف، محصولات غذایی ایرانی را با یکدیگر مقایسه کرده و از این طریق بهترین محصول را انتخاب و آن را خریداری کنند.
اکبری گفت: این اطلاعات شامل مواردی چون ارزش غذایی، حجم و قیمت محصولات میشود.در حال حاضر در این سایت، اطلاعات 1300 محصول غذایی از 262 تولیدکننده بارگذاری شده است.
او ادامه داد: تاکنون نسخه بتای این سایت راهاندازی شده است و نسخه یک آن تا 2 ماه آینده در دسترس کاربران قرار میگیرد.
اکبری افزود: این سایت در حال حاضر تنها برای استان قزوین قابل دسترسی است و با توسعه آن در نظر داریم که دسترسی به این سایت را به کل کشور افزایش دهیم.
منبع: ایسنا
دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی
204/200