رحیمی: روحانی گزینه واحد در اجماع رسمی شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان است

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: طی جلساتی که در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان برگزار شد آقای دکتر روحانی گزینه واحد در اجماع رسمی این شورا است.

علیرضا رحیمی عضو فراکسیون امید و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ تنها از روحانی حمایت می‌کنند گفت: با توجه به اجماع رسمی شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گزینه معرفی این شورا شخص خود آقای روحانی است و اصلاح طلبان قویا از این موضوع حمایت خواهند کرد.

وی در ادامه بیان داشت: مواردی که بعضا مطرح می‌شود که در کنار آقای روحانی فرد دیگری را هم معرفی کنیم غالبا یک مسیر انحرافی است که می‌خواهد جریان اصلاحات را تحت‌الشعاع قرار دهد و باید گفت برخی اظهارنظرهای متفرقه‌ای که مطرح می‌شود، اظهارنظر فردی اشخاص است و هیچ قالب و پشتوانه رسمی ندارد.

عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که گمانه زنی ها در خصوص ریزش آرای دکتر روحانی پس از فوت آیت الله هاشمی قوت گرفته است تصریح کرد: این موضوع در شورای عالی سیاست گذاری مطرح نشده و ماهیت این موضوع در حد حرف است.

رحیمی در پایان با تاکید بر اینکه حمایت اصلاح‌ طلبان نه به‌ صورت مقطعی خواهد بود و نه به صورت مشروط گفت: اصلاح‌ طلب‌ ها هیچ‌ گونه سهم‌ خواهی وشرط‌ گذاری از آقای روحانی نکردند و نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با توجه به تجارب انتخاباتی که در گذشته داشتیم با رویکرد بهتری در انتخابات پیش ‌رو حضور پیدا کنیم.

خبرنگار:علی درخشان/تایید:فاطمه سرلک

کد خبر: 744868

وب گردی

وب گردی